Jump to content

The Snow Storm


Axelectric_

Recommended Posts

Heeft er iemand tips voor de missie The Snow Storm? De missie waar je in het oude hospitaal de coke moet vinden van Elizabetta?

Het lukt me om de coke te vinden en om iedereen te vermoorden, maar dan komt de N.O.O.S.E., en daar geraak ik nooit voorbij...

Iemand tips?

Link to comment
Delen op andere websites

Neem idd dezelfde weg terug en schiet alle NOOSE en andere agenten neer die je tegenkomt onderweg. Zodra je de uitgang van het oude ziekenhuis hebt bereikt sprint je naar rechts, naar de waterkant. Daar zal je een steiger en een Jetmax vinden. Zodra je met de Jetmax wegvaart ben je veilig, ook zal je met die speedboot heel snel je wanted level kwijt zijn. Succes. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Het kan ook zo :

als je de coke hebt dan ga je naar de oostkant van het gebouw(oosten>als je op de kaart kijkt.)

dan kijk je naar het meest linkse raam, je kan op een soort van kast springen en zo door het raam klimmen en zo naar de Jatmax, dan hoef je geen baan door de N.O.O.S.E agenten te maken

je zal niet meteen door het raam springen maar eerst op de rand van het raam, als je daar op staat spring je nog een keer en dan kan je er door heen springen

hopelijk snap je het een beetje :tu:

Bewerkt: door PrioXCoMBo
Link to comment
Delen op andere websites

Het kan ook zo :

als je de coke hebt dan ga je naar de oostkant van het gebouw(oosten>als je op de kaart kijkt.)

dan kijk je naar het meest linkse raam, je kan op een soort van kast springen en zo door het raam klimmen en zo naar de Jatmax, dan hoef je geen baan door de N.O.O.S.E agenten te maken

je zal niet meteen door de raam springen maar eerst op de rand van het raam, als je daar op staat spring je nog een keer en dan kan je er door heen springen

hopelijk snap je het een beetje :tu:

Dat lijkt me inderdaad iets gemakkelijker, ik zal even dat raampje gaan zoeken voor ik de missie opnieuw doe.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nog deskundige tips nodig voor 2 missie's :puh:

- Holland Nights, waar je Clarence moet doden.

- Deconstruction for Beginners, waar je de Union Leaders moet doden.

Leg eens uit waar je hulp in nodighebt, in welk gedeelte, want ik vond beiden simpele misie's :7 .

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nog deskundige tips nodig voor 2 missie's :puh:

- Holland Nights, waar je Clarence moet doden.

- Deconstruction for Beginners, waar je de Union Leaders moet doden.

Als je slim bent kijk je hier naar

Holland Nights

Deconstruction for Beginners

Bij Holland Nights is het makkelijkst, dat als je aankomt even rond je kijken en naar een hijskraan gaat, vervolgens klim je op de hijskraan en dan kan je vanaf die hijskraan de man die je moet doden sniperen ( gelijk door het hoofd ! ) je raakt zo geen levens kwijt

Bewerkt: door PrioXCoMBo
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nog deskundige tips nodig voor 2 missie's :puh:

- Holland Nights, waar je Clarence moet doden.

- Deconstruction for Beginners, waar je de Union Leaders moet doden.

Leg eens uit waar je hulp in nodighebt, in welk gedeelte, want ik vond beiden simpele misie's :7 .

Bij Holland Nights, als ik op de 2 verdieping ben, vallen ze me aan langs voor en achter, dus dan ben ik snel dood.

Bij Deconstruction for Beginners kan ik alle leaders doden, behalve de laatste, daar kom ik altijd te laat. En ik kan er niet even naartoe lopen want dan word ik overhoop geschoten :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Begin met volle health en armor en genoeg ammunitie, altijd proberen schuilen en geen gewaagde risico's nemen, dat zijn altijd zowat de beste tips. ^^

De missiebeschrijvingen eens doorlezen op WikiGTA kan ook goed zijn, daar staan ook vaak tips bij en voor je hier dus hulp vraagt lees je die best eens, als je dat nog niet gedaan had ten minste. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Als je slim bent kijk je hier naar

Holland Nights

Deconstruction for Beginners

Heb ik altijd naar gekeken, maar dat zijn niet echt goede tips :puh:

Begin met volle health en armor en genoeg ammunitie, altijd proberen schuilen en geen gewaagde risico's nemen, dat zijn altijd zowat de beste tips. ^^

De missiebeschrijvingen eens doorlezen op WikiGTA kan ook goed zijn, daar staan ook vaak tips bij en voor je hier dus hulp vraagt lees je die best eens, als je dat nog niet gedaan had ten minste. :puh:

Dat spreekt natuurlijk voor zich :puh:

>>> Door Hanneswasco: Berichten samengevoegd, gelieve in het vervolg je bericht te bewerken.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Bij Holland Nights, als ik op de 2 verdieping ben, vallen ze me aan langs voor en achter, dus dan ben ik snel dood.

Bij Deconstruction for Beginners kan ik alle leaders doden, behalve de laatste, daar kom ik altijd te laat. En ik kan er niet even naartoe lopen want dan word ik overhoop geschoten :puh:

Langs twee kanten? Je kiest gewoon één richting in welk je het verdiep zal rondgaan, eerts zal je beter je omstaanders doorzeven en daarna die richting kiezen, daarop knal je gewoon iedereen om, oefening baart kunst hoor ;) .

Deconstruction, je neme je Assaults en je begint op iedere tegenstander te schieten, ik heb die missie in één keer gehaalt, schuilen, schieten, verder schuifen, weer schuilen, schieten en zo door, ik vond het een héél simpele missie trouwens...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...