Jump to content

The Snow Storm


Axelectric_

Recommended Posts

Bij Holland Nights, als ik op de 2 verdieping ben, vallen ze me aan langs voor en achter, dus dan ben ik snel dood.

Bij Deconstruction for Beginners kan ik alle leaders doden, behalve de laatste, daar kom ik altijd te laat. En ik kan er niet even naartoe lopen want dan word ik overhoop geschoten :puh:

Langs twee kanten? Je kiest gewoon één richting in welk je het verdiep zal rondgaan, eerts zal je beter je omstaanders doorzeven en daarna die richting kiezen, daarop knal je gewoon iedereen om, oefening baart kunst hoor ;) .

Deconstruction, je neme je Assaults en je begint op iedere tegenstander te schieten, ik heb die missie in één keer gehaalt, schuilen, schieten, verder schuifen, weer schuilen, schieten en zo door, ik vond het een héél simpele missie trouwens...

Maar ik zat achter een muur om te schieten, en toen kwam er plots een politieman de trap op en die heeft me gedood --"

Link to comment
Delen op andere websites

Bij DFB, kan je het beste als je nog op het dak staat al vast een van de Union Leaders/bewakers doden

zo gaat het sneller op het begin en raak je minder levens kwijt op de grond

EDIT: kijk nog even naar mijn post over de hijskraan misschien wel handig

Bewerkt: door PrioXCoMBo
Link to comment
Delen op andere websites

Maar ik zat achter een muur om te schieten, en toen kwam er plots een politieman de trap op en die heeft me gedood --"

Ik heb hier geen politie-aandacht gehad, heb je dit telkens weer? Want je kan ook natuurlijk het geluk hebben om geen politie achter je aan te hebben :) .

Link to comment
Delen op andere websites

Als Clarence terugkomt als Random Character moet je hem alsnog een koppie kleiner maken. Dus die tip op WikiGTA om hem vanaf de straat met een Sniper dood te schieten is op zich geen slechte tip, je kan dan gelijk weer in je auto (of motor) stappen om je wanted level kwijt te raken. Mocht je desondanks toch de hele achtervolging door de flats willen maken, maak dan vooral gebruik van het schuilen achter muren. En neem je tegenstanders vanuit dekking te grazen.

Dit geldt ook voor Deconstruction for Beginners, neem je tijd en gebruik een Sniper en M4 om je tegenstanders van afstand neer te schieten. Hoe dichterbij jij komt hoe beter zij jou kunnen raken. En vanaf het dak, staand naast Playboy X, kan je al een hoop (een stuk of 8 ) tegenstanders neerschieten naast de 4 tegenstanders die met een rode blip zijn aangegeven.

Belangrijkste advies: neem je tijd, houdt afstand en schiet ze met een goed wapen neer. Succes ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Als Clarence terugkomt als Random Character moet je hem alsnog een koppie kleiner maken. Dus die tip op WikiGTA om hem vanaf de straat met een Sniper dood te schieten is op zich geen slechte tip, je kan dan gelijk weer in je auto (of motor) stappen om je wanted level kwijt te raken. Mocht je desondanks toch de hele achtervolging door de flats willen maken, maak dan vooral gebruik van het schuilen achter muren. En neem je tegenstanders vanuit dekking te grazen.

Dit geldt ook voor Deconstruction for Beginners, neem je tijd en gebruik een Sniper en M4 om je tegenstanders van afstand neer te schieten. Hoe dichterbij jij komt hoe beter zij jou kunnen raken. En vanaf het dak, staand naast Playboy X, kan je al een hoop (een stuk of 8 ) tegenstanders neerschieten naast de 4 tegenstanders die met een rode blip zijn aangegeven.

Belangrijkste advies: neem je tijd, houdt afstand en schiet ze met een goed wapen neer. Succes ^_^

Ik wil niet vervelend doen ofzo :$ , maar wat u hier uitlegt is hier boven al uitgelegd(niet alles wat u verteld) :Y

maar even over op de straat sniperen, je kan het beter doen op de hijskraan want:

1:(Als ) je politie hebt, ze komen toch niet omhoog

2: De bewakers de op de begane grond staan kunnen je nog raken en dat kost health/armor

Ik bedoel het niet vervelend ;) van hier boven

Bewerkt: door PrioXCoMBo
Link to comment
Delen op andere websites

Zodra Holland Nights voltooid is krijg je standaard een 2 sterren wanted level; of hij nu dood is of dat je hem laat leven maakt daarbij niets uit. Dus vanaf de straat, naast je voertuig is wel zo handig zodat je gelijk uit de cirkel kunt rijden (is sneller dan lopen).

Wat betreft Deconstruction for Beginners: dat ze jou van de begane grond kunnen raken komt omdat jij te dichtbij bent, houdt afstand!

Tja en als de meeste hier dezelfde tips geven zullen ze wel bruikbaar zijn en goed van toepassing zijn. Maak daar gebruik van. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Wat betreft Deconstruction for Beginners: dat ze jou van de begane grond kunnen raken komt omdat jij te dichtbij bent, houdt afstand!

Ik bedoelde eigelijk bij de andere missie, dat je die gozer moet vermoorden in dat gebouw.

als je daar midde op de weg gaat staan kan je voor dat je in je voertuig stapt nog geraakt worden door een van de bewakers die in het speeltuintje staan van het gebouw ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Oh bedoel je dat. Tja echt duidelijk was het niet. Ik dacht dat jou 1: Holland Nights was en dat jou 2: Deconstruction for Beginners was. Je wordt dus geraakt door een paar vriendjes van Clarence, ga dan niet midden op de weg staan maar aan de overkant op de stoep. Neem eerst je auto mee de stoep op, stap uit zonder de motor af te zetten en blijf tussen de open deur en je auto in staan. Neem je Sniper Rifle en schiet Clarence door z'n hoofd, stap gelijk weer in en rij weg. Als je snel genoeg bent ná het raken van Clarence wordt je niet geraakt door zijn vriendjes en als je geraakt wordt dan misschien hooguit 1 of 2 kogels. Er liggen genoeg armors op straat om je armor weer aan te vullen. En health kan je makkelijk weer aanvullen m.b.v. een ambulance of verbandtrommel, ga gewoon naar het ziekenhuis in noordwest Algonquin. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Oh bedoel je dat. Tja echt duidelijk was het niet. Ik dacht dat jou 1: Holland Nights was en dat jou 2: Deconstruction for Beginners was. Je wordt dus geraakt door een paar vriendjes van Clarence, ga dan niet midden op de weg staan maar aan de overkant op de stoep. Neem eerst je auto mee de stoep op, stap uit zonder de motor af te zetten en blijf tussen de open deur en je auto in staan. Neem je Sniper Rifle en schiet Clarence door z'n hoofd, stap gelijk weer in en rij weg. Als je snel genoeg bent ná het raken van Clarence wordt je niet geraakt door zijn vriendjes en als je geraakt wordt dan misschien hooguit 1 of 2 kogels. Er liggen genoeg armors op straat om je armor weer aan te vullen. En health kan je makkelijk weer aanvullen m.b.v. een ambulance of verbandtrommel, ga gewoon naar het ziekenhuis in noordwest Algonquin. ^_^

Kan je je motor afzetten dan? :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan op twee manieren uitstappen, beide met dezelfde knop.

1) Ingedrukt houden: Niko zet de motor uit, de radio zal ook niet meer te horen zijn en de lichten gaan uit.

2) Kort indrukken: Niko stapt uit en laat alles aan, als je niet gelijk wegloopt of een wapen gebruikt zal hij wel de deur netjes dichtdoen. ^_^

PS Maar volgens mij dwalen we behoorlijk af (off-topic), dit gaat allang niet meer over The Snow Storm. Overigens een missie die lastiger is dan Holland Nights of Deconstruction for Beginners. :engel:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
  • 3 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...