Jump to content

Little talents


flippie13

Recommended Posts

Eej iedereen.
Sinds de komst van youtube, google video en andere video upload site's zijn steeds meer mensen bezig met hun shitload up te loaden op deze sites, natuurlijk is merendeel hiervan letterlijk shit, maar toch zitten er uitzonderingen tussen.
Ik heb het in dit geval dan over kinderen, (jonge) kinderen die dan een speciaal liedje kunnen spelen, zichzelf in allerlei verschillende bochten kunnen wurmen, of natuurlijk iets anders.
Toen ik een kwartier geleden een youtube filmpje toegestuurd kreeg, had ik echt zo'n 'wow' effect dat nu nog bezig is eigenlijk. Ik vroeg me toen toch af of er nou meer van deze kinderen zijn die ook zo iets speciaals kunnen, en daarom ben ik dit topic begonnen.
Als jullie ook zo'n klein wonderkindje kennen, voel je dus vooral niet te verlegen om hem hier te poste, just do it!

Om af te trappen:

Link to comment
Delen op andere websites



Je wist dat ik hier mee zou komen Reinder :D , hij is 15 jaar oud en dus ook redelijk een kind. Hij werd beroemd doordat hij voor zijn familie filmpjes van een talentenjacht online ging zetten. Dat bracht miljoenen hits op, en nu gemiddeld 2 jaar later is de 15 jarige jongen wereld beroemd en steelt hij harten van vele meiden en jongens.

One time, waar hij beroemd mee werd:

http://www.youtube.com/watch?v=YNI43Q6MNt0

Bewerkt: door Fiegel5
Link to comment
Delen op andere websites

[...]

Dat is gewoon een kind met hele rijke ouders en z'n muziek is echt kut. Maar dat is dan mijn mening. En nee, ik ben alles behalve jaloers.

Juist niet, hij is pas rijk geworden nadat hij is doorgekomen. Alles wat hij qua muziek doet heeft hij zichzelf aangeleerd, drummen, gitaar noem maar op. Geen rijke ouders, alleen talent maar je moet het inderdaad leuk vinden. Het valt ook op dat de meiden in de meerderheid zijn qua fans :puh: .

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...