Jump to content

Midtown Madness 2 SA

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoi, weet je wat me geweldig lijkt, om de Midtown Madness 1 stad (Chicago) en de voertuigen in San Andreas te hebben. Is dit mogelijk door simpel over te zetten (zoals bij GTA:United is gedaan) of is dit moeilijker?

Geplaatst:

Bij Vice City naar San Andreas was het vrij eenvoudig, heel veel bestanden hadden namelijk dezelfde structuur. Bij Midtown Madness is dat waarschijnlijk niet zo, dus moet je, als er tools voor zijn, de bestanden daar uit halen, importeren in 3DS Max en converteren naar SA. Word dus een flink karwei.

Geplaatst:

Bij Vice City naar San Andreas was het vrij eenvoudig, heel veel bestanden hadden namelijk dezelfde structuur. Bij Midtown Madness is dat waarschijnlijk niet zo, dus moet je, als er tools voor zijn, de bestanden daar uit halen, importeren in 3DS Max en converteren naar SA. Word dus een flink karwei.

Wie is er zo gek om dat te doen: wil dat voor me doen? _O_

Geplaatst:

Ik denk niemand. GTA United werd met een groot team gemaakt en nog deden ze er meer dan een jaar over, dus dat iemand 'eventjes' de boel voor je gaat converten kun je denk ik wel vergeten. ;)

Geplaatst: (bewerkt)

GTA III heeft ook geen goede graphics, maar ik vindt de wegen van Midtown Madness zo leuk liggen enzo.

Offtopic: Is dat screen door jouw gemaakt?

--------------------------------------

Hoe zit het met de voertuigen? Zijn die wel te converteren?

Bewerkt: door Alexxxxxxxxxx
  • 3 maanden later...
Geplaatst:

Als er een tool is om de modellen uit Midtown Madness te halen kan het wel, maar het meeste zal je zelf opnieuw moeten maken. Die models uit Midtown Madness zijn te simpel.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...