Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 18 december 2009 Rapport Geplaatst: 18 december 2009 Hoi, weet je wat me geweldig lijkt, om de Midtown Madness 1 stad (Chicago) en de voertuigen in San Andreas te hebben. Is dit mogelijk door simpel over te zetten (zoals bij GTA:United is gedaan) of is dit moeilijker? Reageren
Beagle Geplaatst: 18 december 2009 Rapport Geplaatst: 18 december 2009 Bij Vice City naar San Andreas was het vrij eenvoudig, heel veel bestanden hadden namelijk dezelfde structuur. Bij Midtown Madness is dat waarschijnlijk niet zo, dus moet je, als er tools voor zijn, de bestanden daar uit halen, importeren in 3DS Max en converteren naar SA. Word dus een flink karwei. Reageren
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 18 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 18 december 2009 Bij Vice City naar San Andreas was het vrij eenvoudig, heel veel bestanden hadden namelijk dezelfde structuur. Bij Midtown Madness is dat waarschijnlijk niet zo, dus moet je, als er tools voor zijn, de bestanden daar uit halen, importeren in 3DS Max en converteren naar SA. Word dus een flink karwei. Wie is er zo gek om dat te doen: wil dat voor me doen? Reageren
Basssss Geplaatst: 18 december 2009 Rapport Geplaatst: 18 december 2009 Ik denk niemand. GTA United werd met een groot team gemaakt en nog deden ze er meer dan een jaar over, dus dat iemand 'eventjes' de boel voor je gaat converten kun je denk ik wel vergeten. Reageren
Beagle Geplaatst: 18 december 2009 Rapport Geplaatst: 18 december 2009 En bovendien is het de moeite niet eens waard, Midtown Madness Chicago is nu al zo verouderd; de graphics zijn erg slecht. Reageren
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 21 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 21 december 2009 (bewerkt) GTA III heeft ook geen goede graphics, maar ik vindt de wegen van Midtown Madness zo leuk liggen enzo. Offtopic: Is dat screen door jouw gemaakt? -------------------------------------- Hoe zit het met de voertuigen? Zijn die wel te converteren? Bewerkt: 21 april 2010 door Alexxxxxxxxxx Reageren
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 24 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 24 december 2009 Of eventueel Midtown Madness 2 voertuigen dan? Reageren
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 29 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 29 april 2010 Zijn voertuigen wel te converteren naar GTA SA? Reageren
Beagle Geplaatst: 29 april 2010 Rapport Geplaatst: 29 april 2010 Als er een tool is om de modellen uit Midtown Madness te halen kan het wel, maar het meeste zal je zelf opnieuw moeten maken. Die models uit Midtown Madness zijn te simpel. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.