Jump to content

Gta vice city online


claud

Recommended Posts

Hallo ik heb 2 vragen en een opmerking over gta vc online

Vraag 1. Hoe zorg ik ervoor dat ik online kan spelen met vc mp client v4 (ofzo) want ik heb het gevoel dat Vice city online gewoon nep is.

Ik download het zet het aan en tik op internet (na mijn naam gR1Ng0cHeVy ingevoerd te hebben)

krijg ik van dat gezooi over een wachtwoord. Ik typ ****** in en hij gaat 5 minuten laden. druk ik weer op internet gaat hij heel lang laden druk ik hem er voorweg krijg ik duizend van die error schermen voor mijn scherm.

Ik herstart de pc en verwijder het bestand. Is er ook een manier waarmee ik wel online kan?

opmerking 1. Ik download VC-MP en ik installeer het enzo en krijg ik in koeienletters Trojan gevonden bladibladibladibla!

dus ik denk zo van wel verrekte *** ** en zet de virus in quarantaine(<serieus quarantaine)

Vraag 2. Dus mijn grote vraag hoe speel ik gta vc veilig online?

Mvg claud

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Ten eerste wil ik even zeggen dat je dit in het verkeerde forum hebt geplaatst. Dit hoort in het Vice City gedeelte thuis.

VC:MP zal niet meer werken... Die is al te oud. Hier ben ik niet zeker van, het zou ook gewoon kunnen dat je Vice City Stories hebt. Ik kan hier niet echt op antwoorden.

Over die Trojan... Van welke site heb je die cliënt gedownload? Laat die site met je virusscanner scannen.

Groeten, Jochem

Link to comment
Delen op andere websites

Ten eerste wil ik even zeggen dat je dit in het verkeerde forum hebt geplaatst. Dit hoort in het Vice City gedeelte thuis.

VC:MP zal niet meer werken... Die is al te oud. Hier ben ik niet zeker van, het zou ook gewoon kunnen dat je Vice City Stories hebt. Ik kan hier niet echt op antwoorden.

Over die Trojan... Van welke site heb je die cliënt gedownload? Laat die site met je virusscanner scannen.

Groeten, Jochem

Als hij niet werkt zal er ZEKER GEEN topic over zijn... :duh: Maar ontopic: er zit gewoon niemand meer op. Over het virus, welke scanner heb je? Want dat... Kan een rol spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ten eerste wil ik even zeggen dat je dit in het verkeerde forum hebt geplaatst. Dit hoort in het Vice City gedeelte thuis.

VC:MP zal niet meer werken... Die is al te oud. Hier ben ik niet zeker van, het zou ook gewoon kunnen dat je Vice City Stories hebt. Ik kan hier niet echt op antwoorden.

Over die Trojan... Van welke site heb je die cliënt gedownload? Laat die site met je virusscanner scannen.

Groeten, Jochem

VC:MP werkt zeker nog, heb het net even opgestart en er zijn momenteel nog gemiddeld 20 servers online.

Die schermen die je krijgt als je VC:MP sluit heb ik ook, dat ligt denk ik aan Vista (als je Vista hebt), en is volgens mij ook niet op te lossen. Als er staat dat je een keylogger hebt, kijk dan eens of je dat programma niet kunt deblokkeren? Ik had ook toen ik MTA 0.5 ooit een keer hier van de downloaddata base wou downloden, dat ik tijdens het downloden de melding kreeg van een trojan, maar die link werd geüpload door Joriz dus dat leek me niet dat daar een virus in zou zitten.

Als VCMP je toch niet bevalt (hoewel het qua activiteit toch het beste programma is)... kan je ook gaan naar MTA, hoewel ik niet weet of er daar nog veel servers zijn, want daar is de serverlist ook uitgeschakeld. Een laatste oplossing is, een programma dat nog niet zolang bestaat, wel goed werkt maar nog niet zoveel spelers bevat, is VCO (Vice City Online).. Daar zijn de scriptmogelijkheden iets groter, maar zijn dan weer minder spelers & servers. Soms zelfs niemand... Dat heb ik, sind sik VCMP heb, nog nooit voorgehad. Er zit altijd minstens wel 1 speler (tuurlijk wel wat meer :puh:) in een VC:MP server.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...