Jump to content

Flitskikker's Kerstsignature 2009

Recommended Posts

Geplaatst:

Het is weer bijna kerst, dus heb ik weer een nieuwe kerstsignature gemaakt.

Zoals altijd zo bij de laatste, is deze weer dynamisch en verandert dus bij een refresh.

Signature:

kerst09.jpg

ava.png

Hoe is de sig gemaakt:

Het origineel is hier te vinden. Eerst heb ik een halfuur tot een uur in Paint (Windows 7-versie) het plaatje aan rechts uitgebreid zodat hij wat breder werd. Vervolgens heb ik in PowerPoint 2010 het bord erbij gemaakt, 37 vertalingen (in het lettertype Nashville) er op gezet en de dubbele border en omheen geplaatst.

Hoe het werkt:

Voorheen gebruikte ik altijd de GD Library om tekst er dynamisch op te zetten, maar omdat dat nu niet ging vanwege het schuinzetten en de schaduw, heb ik de 37 afbeeldingen apart opgeslagen. Bij het aanroepen van de sig wordt er dan één uitgekozen.

Met dank aan:

Zamg0d1 voor de host en PatrickW voor server-hulp. :tu:

En Beagle voor het opmerken van het missen van de sneeuw op het bord.

Vorige signatures:

2008:

kerst08.pngava.PNG

2007:

kerst07.pngava.PNG

UPDATE: Bord nu met sneeuw. :)

UPDATE2: De kwaliteit is hetzelfde, maar het is nu wel JPG en <100 KB. :)

Hé! Niet weggaan zonder reactie! :{

Mvg,

Flitskikker

Geplaatst:

Het ziet er geweldig uit, maar ja dat heb ik al snel. :clown: Leuk dat het in zoveel verschillende talen te lezen is, Flitskikker goes international.

Wel zit je boven de limiet van 100kB. bloos.gif

De bestandsgrootte wijzigt trouwens ook per taal.

Geplaatst:

Oei, ik dacht dat het 150 kB was. :$ Nouja, voor de kerst mag het toch wel even? :engel:

Maar bedankt voor je reactie! :D

Mvg,

Flitskikker

Geplaatst:

Ziet er leuk uit Flitskikz0r, erg knap dat je het uitgebreid hebt met Paint, het past er goed in. Vorig jaar was 't me niet eens opgevallen dat het in verschillende talen stond :$. Wat is trouwens het lettertype wat je in de avatar gebruikt? Ik meende trouwens ook dat je met de GD Library ook tekst schuin kon zetten (en ook schaduw, en anders nog met een omweg), maar dat weet ik niet zeker meer. Ik mis alleen nog een kerstmuts op 't bord!

En Kikz0r weet niet het limiet van afbeeldingen uit z'n hoofd? Schande :t.

Geplaatst:

Ziet er leuk uit Flitskikz0r, erg knap dat je het uitgebreid hebt met Paint, het past er goed in. Vorig jaar was 't me niet eens opgevallen dat het in verschillende talen stond :$. Wat is trouwens het lettertype wat je in de avatar gebruikt?

Dankjewel! :D

Geen, gewoon zelf gepixeld.

Ik meende trouwens ook dat je met de GD Library ook tekst schuin kon zetten (en ook schaduw, en anders nog met een omweg), maar dat weet ik niet zeker meer. Ik mis alleen nog een kerstmuts op 't bord!

Kerstmuts past niet, dus dan maar sneeuw. :)

En Kikz0r weet niet het limiet van afbeeldingen uit z'n hoofd? Schande :t.

:$

Geplaatst:

Schuinzetten met GD is niet moeilijk, schaduw is ook makkelijk :puh: Als je wilt, kan ik dat wel voor je maken hoor :engel:

Signatures zien er trouwens goed uit :Y Misschien ga ik zelf ook nog zoiets maken :puh:

Geplaatst:

Zit je toevallig op een Chinees/Japans forum ofzo? :schater:

Erg leuk gedaan 9/10

die van het jaar ervoor zag er ook leuk uit :)

Geplaatst:

Ik vind dit één van de mooiste kerstsigs op het forum. :Y Het moet wel een gigantisch werk geweest zijn om steeds 37 sigs te maken, dus alleen voor het werk krijg je al 10. :puh: Voor de rest heb ik op de afbeelding zelf niets aan te merken: het bord, de tekst en de achtergrond passen allemaal perfect bij elkaar en vormen mooi één geheel, net zoals het zou moeten.

Sehr Shön. :klap:

Geplaatst:

As usual, zowat het enige topic waar ik op reageer in het Graphics forum, is Flitskikker's Kerstsignature. :puh: Heb geen verstand van graphics, dus het technische gezwam laat ik maar achterwege. Ik vind hem gewoon mooi, punt. :D En ook erg origineel, echt een Flitskikker signature. Weer geweldig gemaakt, Flits. Mijn complimenten. :tu:

Geplaatst:

Erg mooie signature! ^_^

Erg origineel ook.

Je gaat er met elk jaar op vooruit als ik de andere sig's zo zie.

Dus ik kan al niet wachten tot volgend jaar met de kerst sig. :clown::puh:

een mooie 9.5/10 geef ik hier aan.

Geplaatst: (bewerkt)

As usual, zowat het enige topic waar ik op reageer in het Graphics forum, is Flitskikker's Kerstsignature. :puh: Heb geen verstand van graphics, dus het technische gezwam laat ik maar achterwege. Ik vind hem gewoon mooi, punt. :D En ook erg origineel, echt een Flitskikker signature. Weer geweldig gemaakt, Flits. Mijn complimenten. :tu:

Raten

In ons Graphics Forum raten wij wat uitgebreider dan normaal. Niet alleen leden de hemel inprijzen met knap gedaan en fantastisch, maar ook tips meegeven en uitleggen waarom je iets vindt is erg belangrijk.

Wij willen graag zien dat je bij elke rate of stem die je geeft je mening onderbouwd, dus vertellen waarom je dat vindt of wat die gene er aan kan verbeteren. Dit maakt het voor degene die zijn design laat beoordelen ook stukken leuker en heeft er vaak ook nog wat aan.

Ik vond je reactie nogal magertjes. :') Edit: Niet aanvallend bedoelt hoor, maar ik vond het toch wel ironisch. :7

Ik vind het werkje bijzonder goed, eveneens de vorige edities maar ik rate nu die van 2009 (dit jaar dus). Aller eerst ziet de omgeving in je signature er al mooi uit, en brengt bij mij ook direct de kerst-sfeer erin. Het epische bordje maakt het helemaal af, wat ik ook het leukste vind aan je kerst-signatures en wat het ook zo origineel maakt. De border geeft in deze situatie een mooi puntje op de i, en hij maakt het geheel goed af en heeft een mooie, maar vooral gepaste, kleur! ^^

Laatst bewerkt op:

Bewerkt: door Ghosty
Geplaatst: (bewerkt)

Super Martijn!. Vooral al die talen, en dat je het plaatje in photoshopPaint hebt uitgebreid, vind ik mooi :). Je hebt style :) (en dan zonder photoshop :O)

Bewerkt: door Fedmas

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...