Royboow Geplaatst: 27 december 2009 Rapport Geplaatst: 27 december 2009 Ik vind hem echt supergaaf. alleen voor de moeite heb je al een 20/10. Ales klopt eraan. dus moet ik je een 10/10 geven Volgend jaar verwacht ik er nog zo1 Reageren
Venzio Geplaatst: 27 december 2009 Rapport Geplaatst: 27 december 2009 Wat een werk zeker, en die vertalingen heb je zeker uit je hoofd gedaan? ^^ Dat verdiend al een 10 voor een overhoring! Nee, een erg mooie signature, het bord en de achtergrond vormt samen een mooi geheel, en zelf heb ik ook niet echt opgemerkt dat de talen steeds veranderden maar ik vind het beter als je vorige kerst signature. Hoelang ben je in totaal hier mee bezig geweest.. Reageren
.Corneria. Geplaatst: 31 december 2009 Rapport Geplaatst: 31 december 2009 Mooie Signature met vele talen en leuke details.Mooie kleurtjes en tof dat je er zo'n bord hebt bij gepixeld.Ook een mooie avatar met een leuk lettertype!Echt top!! Sig: 9/10 Ava: 8,5/10 .Corneria. Reageren
BoerBanaan Geplaatst: 31 december 2009 Rapport Geplaatst: 31 december 2009 Mooi gedaan hoor! 9/10 Maar hoe heb je dat gedaan dat de tekst steeds veranderd? Reageren
Flitskikker Geplaatst: 1 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 1 januari 2010 Bedankt voor alle reacties. @BanaanDaan: Lees de hoofdpost. Reageren
dieMooie Geplaatst: 1 januari 2010 Rapport Geplaatst: 1 januari 2010 Ik vind 'm heel mooi, er is duidelijk vooruitgang te zien in je skills als je naar je vorige sigs kijkt. Ik vind het jammer dat hij wat te groot is, maar ik heb ook geen ideaal internet so what are you gonna do? De tekst vind ik wel leuk gedaan, past sowieso bij het geheel. Bovendien is het een beetje cartoonachtig en dat mag ik wel. Je signature is dynamisch, wat je niet vaak ziet, bovendien geeft het de signature iets extras. De rand is simpel maar toch mooi, het is uiteindelijk mooi geheel. Flitskikker's Kerstmasssignature 2009 get's a 5, out of 5. Ik kan niet wachten tot je volgende sig. btw je moet me toch eens uitleggen hoe je een zo'n dynamische sig maakt. Mvg, dieMooie Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.