Jump to content

Seagull 12


Guardian1980

Recommended Posts

Ik ben bezig alle zeemeeuwen uit TLaD af te knallen, om daar ook maar eens de 100% te halen. Ik heb ze allemaal gehad, behalve degene die op WikiGTA staat met nummer 12. Als ik het goed heb is die ergens op het vliegveld te vinden. Ik heb vanaf diverse plekken (verkeerstoren, terminal) met een sniper rifle gezocht, maar kan 'm niet vinden. Is er iemand die weet waar ik 'm kan vinden en wat dan de eenvoudigste manier is om 'm af te knallen? Alvast bedankt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb TLAD niet (geen XBOX), maar als ik de info op WikiGTA bekijk zie ik ook een hoogte van +/- 4, dat wil zeggen dat die vlak boven de zeespiegel (is op hoogte 0) moet zitten en dus waarschijnlijk ergens op de grond moet zitten. Ik hoop dat je hier wat aan hebt, succes met zoeken. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben voor je gaan kijken en dit is wat ik zag

als je de airport binnen komt rijden,ga je naar de jet's die het dichste bij de helipad's staan, in die rij zit hij tussen de achterste 2 jet's (dus als je de airport binnen komt rijden vanaf de helipad's niet de eerste jet's die je ziet maar de meest achterste , als je het niet snapt zeggen ;) )

hopelijk help het :Y

dit is namelijk de enige seagull die op de airport zit

Bewerkt: door PrioXCoMBo
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben voor je gaan kijken en dit is wat ik zag

als je de airport binnen komt rijden,ga je naar de jet's die het dichste bij de helipad's staan, in die rij zit hij tussen de achterste 2 jet's (dus als je de airport binnen komt rijden vanaf de helipad's niet de eerste jet's die je ziet maar de meest achterste , als je het niet snapt zeggen ;) )

hopelijk help het :Y

dit is namelijk de enige seagull die op de airport zit

Heb 'm gevonden. De stad is nu weer wat stiller en de 100% weer een stukje dichterbij. Thanks :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...