Dark_Zemy Geplaatst: 18 december 2009 Rapport Geplaatst: 18 december 2009 (bewerkt) Mijn eerste echte sig. Met paint, omdat ik verveeld was en ik had geen signature. Let niet op de graphics, die zuigen toch. Bewerkt: 18 december 2009 door Dark_Zemy Reageren
David22 Geplaatst: 18 december 2009 Rapport Geplaatst: 18 december 2009 Wacht even hoor. Je post het in Graphics Showroom, en je vraagt vervolgens niet op de graphics te letten? Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 18 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 18 december 2009 Wacht even hoor. Je post het in Graphics Showroom, en je vraagt vervolgens niet op de graphics te letten? :O Je weet wel wat ik bedoel? Er zit totaal niks Graphic in, alleen ik wil hem gewoon even showen en kijken wat jullie er van vinden. Reageren
SNIPER44 Geplaatst: 19 december 2009 Rapport Geplaatst: 19 december 2009 Is wel lollig en leuk Reageren
1974 Geplaatst: 19 december 2009 Rapport Geplaatst: 19 december 2009 Erg....geestig, en kerst achtig. Reageren
Exoit Geplaatst: 20 december 2009 Rapport Geplaatst: 20 december 2009 Ik vind het een leuke sig en ook vrolijk maar: Ik vind dat de blauwe achtergrond wel een ander kleurtje kon hebben en de tekst doet me denken aan Italië en dat doet me weer meer denken aan zomer, dus. Wel vind ik die smiley's heel leuk en geeft het de goede kerst sfeer . Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 20 december 2009 Rapport Geplaatst: 20 december 2009 Leuk gedaan voor een paint creatie had het zelf niet beter kunnen doen 7/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.