Jump to content

A Long Way To Fall

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik moet die Teddy killen in de missie maar dat gaat niet.

Als ik bij zijn appartement komt zie ik ook niet het filmpje dat Teddy de deur open gooit en weg rent.

Want als ik op het dak aankom is er geen teddy te zien.

Is dit nou een bug of is mijn savegame naar de klote.

Ik speel op XBox 360

Geplaatst:

Je moet met een zekere Alonso praten, degene met een witte sweater waar blauwe 72 op staat, door hem onder schot te houden, kun je kiezen of hij blijft leven of niet en dna moet je het gebouw in...

Geplaatst:

Je moet met een zekere Alonso praten, degene met een witte sweater waar blauwe 72 op staat, door hem onder schot te houden, kun je kiezen of hij blijft leven of niet en dna moet je het gebouw in...

Heb ik gedaan.

Heb hem eerst onderschot gehouden. Dan verteld hij waar hij zit. ik heb hem wel eens laten leven. maar heb hem ook wel eens neer geschoten niets werkte. het enige verschil is dat als je hem laat leven dat je een filmpje ziet dat hij zijn T dog of zo belt dat Nikko er aan komt.

Geplaatst:

Heb ik gedaan.

Heb hem eerst onderschot gehouden. Dan verteld hij waar hij zit. ik heb hem wel eens laten leven. maar heb hem ook wel eens neer geschoten niets werkte. het enige verschil is dat als je hem laat leven dat je een filmpje ziet dat hij zijn T dog of zo belt dat Nikko er aan komt.

Dat klopt, daarna moet je het gebouw naar binnen en ik denk de lift nemen naar boven, waar je dus je tegenstanders moet omverschieten. Zit hier ergens iets fout?

Geplaatst:

Nee, klopt.

Ik schiet ze om ver.

loop de trap op voorbij die gek met die shotgun. en dan kom je bij zijn kamer uit daar is zo'n logotje zeg maar. en dan staat er Search for Teddy he is somewhere in the appartment. ik omhoog kom ik niemand meer tegen en op het dak ook geen Teddy

Geplaatst:

Nee, klopt.

Ik schiet ze om ver.

loop de trap op voorbij die gek met die shotgun. en dan kom je bij zijn kamer uit daar is zo'n logotje zeg maar. en dan staat er Search for Teddy he is somewhere in the appartment. ik omhoog kom ik niemand meer tegen en op het dak ook geen Teddy

Teddy zit in een van de appartementen, je zal dus alle appartementen moeten langsgaan waar je wat mensjes moet omvermaaien, uiteindelijk bij Teddy komende, waar hij naar het dak zal vluchten, nog wat mensjes omver knallen en om het realistischer te maken, pak een shotgun en watch the show :sigaar: .

Geplaatst:

Nee, klopt.

Ik schiet ze om ver.

Teddy zit in een van de appartementen, je zal dus alle appartementen moeten langsgaan waar je wat mensjes moet omvermaaien, uiteindelijk bij Teddy komende, waar hij naar het dak zal vluchten, nog wat mensjes omver knallen en om het realistischer te maken, pak een shotgun en watch the show :sigaar: .

je bedoelt kamers. want ik loop altijd zo'n hele verdieping 2x rond en dan ga ik naar de volgende verdieping maar zonder resultaat.

Geplaatst:

je bedoelt kamers. want ik loop altijd zo'n hele verdieping 2x rond en dan ga ik naar de volgende verdieping maar zonder resultaat.

Je moet al die kamertjes dus door moeten gaan, zou niet weten wat jij anders kan mis hebben... :?

Geplaatst:

Je moet al die kamertjes dus door moeten gaan, zou niet weten wat jij anders kan mis hebben... :?

Ga het nog eens proberen. ik laat het je weten wat het resultaat was.

Geplaatst:

Ga het nog eens proberen. ik laat het je weten wat het resultaat was.

Mission Complete.

Snap niet wat ik nu anders deed. maar in iedergeval bedankt voor je hulp

• 1 year later...
Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb de eerste keer iets heel vreemds meegemaakt in deze missie.

Ik had buiten die gast afgeknalt, lift gepakt, en op de overige 2 verdiepingen de meeste mensen neergeknalt. Alleen toen ik bovenaan in de traphal kwam, op de laatste trap, viel ik plotseling een heel eind naar beneden, bovenop een onzichtbare vloer. Kostte me best wat health trouwens.

Vervolgens gingen er mensen op mij schieten, en ze konden me ook raken, maar als ik terugschoot schoot ik tegen de onderkant van de vloer. Ik kon ook niet meer terug omhoog.

Kennelijk is er een stukje niet solid, volgens mij de houten schotten die rechts staan als je die laatste trap opgaat. Gek genoeg leek het net alsof ze er de 2de keer toen ik de missie deed niet meer stonden.

17661708fb321fd36f96c53634cf97fb026599d9_0.jpg

9b197f297647ddbf1f3441a189eb0fa16c899318_0.jpg

be81c9b87af459eea3beba3a1c3e459562624999_0.jpg

Meer mensen hier last van gehad?

Bewerkt: door Vinhelper

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...