Jump to content

HELP MET SPOED, MOET VOOR OUD EN NIEUW OPGELOST ZIJN!

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Dag mensjes :O

Ik heb weer is een movie gemaakt, maar sony vegas vertikt het goed te renderen, om een gegeven moment rendert die het gwn niet meer >.<

Screen:

28m0pog.jpg

http://i46.tinypic.com/28m0pog.jpg

Het moet echt voordat kerst voorbij is opgelost zijn, graag morgen, anders overmorgen, anders overovermorgen, anders overoverovermorgen enz :D

:'(

Bewerkt: door MiniboesZ
Geplaatst:

Als je nou eens verteld wat er nou precies fout gaat? Welke fout melding krijg je? Welke versie van Sony Vegas heb je? etc...?

Geplaatst:

Als je nou eens verteld wat er nou precies fout gaat? Welke fout melding krijg je? Welke versie van Sony Vegas heb je? etc...?

Het is in ieder geval versie 7, dat is makkelijk te zien (voor mij dan). Op wat voor hardware render je het spul? Krijg je hetzelfde probleem als je naar een andere locatie rendert? Heb je alles goed ingesteld zodat hij het hele filmpje rendert?

Geplaatst: (bewerkt)

Het is in ieder geval versie 7, dat is makkelijk te zien (voor mij dan). Op wat voor hardware render je het spul? Krijg je hetzelfde probleem als je naar een andere locatie rendert? Heb je alles goed ingesteld zodat hij het hele filmpje rendert?

Idd 7.0 (zie links boven). Fooutmeldingen krijg ik niet, terwijl hij rendert word hij ineens zwart en rendert niet meer verder, alleen de muziek en zwart beeld.

Ohm.. Alles goed ingesteld. En wat bedoel je met hardware? (kben 11 hehe x3)

Met ruimte kan het niet te maken hebben denk ik, mn C schijf is zowat vol maar ik sla de filmpjes altijd op in D, dies pas op de helft.

En iets waar ik altijd aan denk bij dit soort dingen: Kan hetn aan vista liggen?

Bewerkt: door MiniboesZ
Geplaatst:

Idd 7.0 (zie links boven). Fooutmeldingen krijg ik niet, terwijl hij rendert word hij ineens zwart en rendert niet meer verder, alleen de muziek en zwart beeld.

Ohm.. Alles goed ingesteld. En wat bedoel je met hardware? (kben 11 hehe x3)

Met ruimte kan het niet te maken hebben denk ik, mn C schijf is zowat vol maar ik sla de filmpjes altijd op in D, dies pas op de helft.

En iets waar ik altijd aan denk bij dit soort dingen: Kan hetn aan vista liggen?

Maak je C Schijf eens schoner. Op je C schijf staat meestal Windows.

Geplaatst:

Kan het misschien helpen als ik hem render in sony vegas 9.0?

Het zou geen kwaad kunnen, je kan de projecten daarin gewoon openen maar als je een project eenmaal opgeslagen hebt in 9 kan je het niet meer openen in 7.0 (niet dat ik een reden kan verzinnen waarom je dat zou willen doen). Is Vegas trouwens wel helemaal up-to-date? Want ik meen te herinneren (het is alweer een tijd geleden dat ik 7.0 gebruikte) dat er aardig wat updates voor waren.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...