PrioX Geplaatst: 18 december 2009 Rapport Geplaatst: 18 december 2009 (bewerkt) Hallo allemaal, Iedereen met de episode's kent de moter waar Johnny Klebitz op rijd wel ( Hexer ) Nu is mijn vraag waar en hoe kan ik de Hexer in TBoGT vinden/krijgen. In de missie ''Not so fast '' kan je de moter krijgen, maar kan je hem niet gewoon tegen komen op straat of ergens op een bepaalde plek vinden (BIJV. bij het clubhuis van The Lost< staat hij niet) Bewerkt: 18 december 2009 door PrioXCoMBo Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 18 december 2009 Rapport Geplaatst: 18 december 2009 Simpelweg: nee, je zal de Hexer buiten die missie nooit kunnen te pakken krijgen . Reageren
PrioX Geplaatst: 18 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 18 december 2009 Okee jammer , dat was mijn vraag dankuu Reageren
Nissan Geplaatst: 18 december 2009 Rapport Geplaatst: 18 december 2009 Je kan hem in Not So Fast technisch gezien niet krijgen, want Luis weigerd op de motor te stappen. Ik heb het uitgetest. Reageren
PrioX Geplaatst: 18 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 18 december 2009 (bewerkt) Je kan hem in Not So Fast technisch gezien niet krijgen, want Luis weigerd op de motor te stappen. Ik heb het uitgetest. Idd, maar overal is een manier voor Bewerkt: 18 december 2009 door PrioXCoMBo Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.