Jump to content

GodFather Parameters.


propje400

Recommended Posts

Hallo, Ik ben een tijdje geleden begonnen met het editen van de GodFather.

Heb hem nou bijna af, alleen ik wou laats een faction maken, maar ik snap niets van die scriptfiles.

Kan ik ergens vinden wat al die nullen enzo betekenen?

families:

0|None|None|0xFF000069|None|0|0.000000|0.000000|0.000000|0.000000|0|0|0|0|0|0

ik dacht dat de laatste 5 de skins waren, nones is volgens mij de naam en de owner.

en de |0.000000|0.000000|0.000000|0.000000| zijn coords van de spawn dacht ik.

maar dat is niet het enige, want als ik zoiets invul.

werkt het niet goed ingame en ik heb al families maar die staan in het script, daarbij staan ook de rank namen, ook skins en wat andere shit.

maar het gaat blijkbaar per team, cop team en cilvian team.

maar eigelijk heb ik dus niets aan dat scriptfile?

Verder vroeg ik me af of er een gemakkelijke manier is om een interior te maken.

niet als bussines, bijvoorbeeld een HQ

Alvast bedankt.

Link to comment
Delen op andere websites

Open het .pwn bestand en zoek (CTRL+F) naar de naam van het bestand (families.cfg, neem ik aan). Kijk dan in welke volgorde de data worden geschreven/gelezen.

Thanks, daar had ik wat aan, alleen als ik ingame doe /makeleader en ik kies faction 1, komi k in de LSPD.

terwel in de faction list staat dat faction 1 yakuza is?

en waarom staat dit allemaal in mijn script:

if(gTeam[targetid] == 3 || gTeam[targetid] == 4 || gTeam[targetid] == 5) { ttext = "Civilian"; }
	else if(PlayerInfo[targetid][pMember] == 1 || PlayerInfo[targetid][pLeader] == 1||PlayerInfo[targetid][pAdmin] == 1337||PlayerInfo[targetid][pAdmin] == 1338||PlayerInfo[targetid][pMember] == 2 || PlayerInfo[targetid][pLeader] == 2) { ttext = "Law Enforcement"; }
	else if(PlayerInfo[targetid][pMember] == 3 || PlayerInfo[targetid][pLeader] == 3) { ttext = "Military Services"; }
	else if(PlayerInfo[targetid][pMember] == 4 || PlayerInfo[targetid][pLeader] == 4) { ttext = "Emergency Rescue"; }
	else if(PlayerInfo[targetid][pMember] == 5 || PlayerInfo[targetid][pLeader] == 5) { ttext = "Civilian"; }
	else if(PlayerInfo[targetid][pMember] == 6 || PlayerInfo[targetid][pLeader] == 6) { ttext = "Civilian"; }
	else if(PlayerInfo[targetid][pMember] == 7 || PlayerInfo[targetid][pLeader] == 7) { ttext = "Government"; }
	else if(PlayerInfo[targetid][pMember] == 8 || PlayerInfo[targetid][pLeader] ==  { ttext = "Hitmen"; }
	else if(PlayerInfo[targetid][pMember] == 9 || PlayerInfo[targetid][pLeader] == 9) { ttext = "News Team"; }
	else if(PlayerInfo[targetid][pMember] == 10 || PlayerInfo[targetid][pLeader] == 10) { ttext = "Taxi"; }
	else if(PlayerInfo[targetid][pMember] == 11 || PlayerInfo[targetid][pLeader] == 11) { ttext = "School Instructor"; }
	else if(PlayerInfo[targetid][pMember] == 12 || PlayerInfo[targetid][pLeader] == 12) { ttext = "Civilian"; }
	else if(PlayerInfo[targetid][pMember] == 14 || PlayerInfo[targetid][pLeader] == 14) { ttext = "Civilian"; }
	new dtext[20];
	if(STDPlayer[targetid] == 1) { dtext = "Chlamydia"; }
	else if(STDPlayer[targetid] == 2) { dtext = "Gonorrhea"; }
	else if(STDPlayer[targetid] == 3) { dtext = "Syphilis"; }
	else
	{ dtext = "None"; }
    new ftext[20];
    if(PlayerInfo[targetid][pMember] == 1 || PlayerInfo[targetid][pLeader] == 1)
	{ ftext = "LSPD"; }
	else if(PlayerInfo[targetid][pMember] == 2 || PlayerInfo[targetid][pLeader] == 2)
	{ ftext = "FBI"; }
	else if(PlayerInfo[targetid][pMember] == 3 || PlayerInfo[targetid][pLeader] == 3)
	{ ftext = "National Guard"; }
	else if(PlayerInfo[targetid][pMember] == 4 || PlayerInfo[targetid][pLeader] == 4)
	{ ftext = "SAM-ERS"; }
	else if(PlayerInfo[targetid][pMember] == 7)
	{ ftext = "Mayors Security"; }
	else if(PlayerInfo[targetid][pLeader] == 7)
	{ ftext = "Mayor"; }
		else if(PlayerInfo[targetid][pMember] == 8 || PlayerInfo[targetid][pLeader] == 
	{ ftext = "Contracting Agency"; }
	else if(PlayerInfo[targetid][pMember] == 9 || PlayerInfo[targetid][pLeader] == 9)
	{ ftext = "SAN"; }
	else if(PlayerInfo[targetid][pMember] == 10 || PlayerInfo[targetid][pLeader] == 10)
	{ ftext = "Taxi Company"; }
	else if(PlayerInfo[targetid][pMember] == 11 || PlayerInfo[targetid][pLeader] == 11)
	{ ftext = "DMV"; }
 		else if(PlayerInfo[targetid][pMember] == 5 || PlayerInfo[targetid][pLeader] == 5)
	{ ftext = "The Mafia"; }
	else if(PlayerInfo[targetid][pMember] == 6 || PlayerInfo[targetid][pLeader] == 6)
	{ ftext = "The Yakuza"; }
	else if(PlayerInfo[targetid][pMember] == 12 || PlayerInfo[targetid][pLeader] == 12)
	{ ftext = "The Ballas"; }
	else if(PlayerInfo[targetid][pMember] == 14 || PlayerInfo[targetid][pLeader] == 14)
	{ ftext = "The Vagos"; }
 	    else if(PlayerInfo[targetid][pFMember] < 255)

dit is blijkbaar nog andere info van de factions, alles staat door elkaar volgens mij.

ingame zijn er alleen maar bugs met de factions...

Bewerkt: door propje400
Link to comment
Delen op andere websites

	    new ftext[20];
    if(PlayerInfo[targetid][pMember] == 1 || PlayerInfo[targetid][pLeader] == 1)
	{ ftext = "LSPD"; }
	else if(PlayerInfo[targetid][pMember] == 2 || PlayerInfo[targetid][pLeader] == 2)
	{ ftext = "FBI"; }
	else if(PlayerInfo[targetid][pMember] == 3 || PlayerInfo[targetid][pLeader] == 3)
	{ ftext = "National Guard"; }
	else if(PlayerInfo[targetid][pMember] == 4 || PlayerInfo[targetid][pLeader] == 4)
	{ ftext = "SAM-ERS"; }
	else if(PlayerInfo[targetid][pMember] == 7)
	{ ftext = "Mayors Security"; }
	else if(PlayerInfo[targetid][pLeader] == 7)
	{ ftext = "Mayor"; }
		else if(PlayerInfo[targetid][pMember] == 8 || PlayerInfo[targetid][pLeader] == 
	{ ftext = "Contracting Agency"; }
	else if(PlayerInfo[targetid][pMember] == 9 || PlayerInfo[targetid][pLeader] == 9)
	{ ftext = "SAN"; }
	else if(PlayerInfo[targetid][pMember] == 10 || PlayerInfo[targetid][pLeader] == 10)
	{ ftext = "Taxi Company"; }
	else if(PlayerInfo[targetid][pMember] == 11 || PlayerInfo[targetid][pLeader] == 11)
	{ ftext = "DMV"; }
 		else if(PlayerInfo[targetid][pMember] == 5 || PlayerInfo[targetid][pLeader] == 5)
	{ ftext = "The Mafia"; }
	else if(PlayerInfo[targetid][pMember] == 6 || PlayerInfo[targetid][pLeader] == 6)
	{ ftext = "The Yakuza"; }
	else if(PlayerInfo[targetid][pMember] == 12 || PlayerInfo[targetid][pLeader] == 12)
	{ ftext = "The Ballas"; }
	else if(PlayerInfo[targetid][pMember] == 14 || PlayerInfo[targetid][pLeader] == 14)
	{ ftext = "The Vagos"; }
 	    else if(PlayerInfo[targetid][pFMember] < 255)

Zoals in de code hierboven:

1 = LSPD

2 = FBI

3 = National Guard(Leger)

4 = SAM-ERS

5 = The Maffia

6 = Yazuka

7 = Mayor (en mayor Security? misschien ff fixen)

8 = Contracting Agency (Hitmen neem ik aan)

9 = SAN (News)

10 = Taxi Company

11 = DMV (License Center)

12 = The Ballas

13 = Bestaat niet

14 = Vagos

Je hebt 2x Mayor, en 13 bestaat niet

Ook staan ze niet op volgorde.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...