bert.b Geplaatst: 19 december 2009 Rapport Geplaatst: 19 december 2009 hallo luitjes mijn car spawner die ik heb gedownload doet het niet. als ik hem opstart gaat alles goe dtot dat ik gta 4 opstart. weet iemad hoe dit kan? Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 19 december 2009 Rapport Geplaatst: 19 december 2009 Dit komt omdat modificaties, zoals een carspawner, vaak online werden gebruikt in Multiplayer modes. Aangezien dit wordt beschouwd als vals spelen heeft Rockstar diverse patches uitgebracht voor het spel om het toepassen van modificaties tegen te gaan, om het valsspelen in de MP-modes tegen te gaan. Hierdoor zal je of een nieuwere versie van die carspawner nodig hebben en anders zijn er andere trucjes om dit te omzeilen. Echt veel sjoege heb ik daar niet van, maar volgens mij moet het lukken met een bestandje genaamd FileCheckFix.asi. Ik weet niet of deze op dit forum te vinden is, sowieso kan je deze downloaden via gtaforums.com (onze grote engels-talige broer), daar zal je meer info kunnen vinden (plus de download) in >dit topic<. Succes. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.