Cheating-nl Geplaatst: 19 december 2009 Rapport Geplaatst: 19 december 2009 (bewerkt) Ik ben bezig met een Lamborghini voor SA, ik ben nog niet helemaal klaar maar hij is al mooi. Als je nog tips hebt hoor ik het graag! Ik heb het model en het texture van de Infernus vervangen voor deze! Bewerkt: 19 december 2009 door Cheating-nl
.Senne Geplaatst: 19 december 2009 Rapport Geplaatst: 19 december 2009 En hoe maak je dit precies? Is het een texture mod van een bestaand model? Is het een model van het internet dat je in-game gezet hebt? Heb je het model helemaal zelf gemaakt? Een beetje meer info kan handig zijn.
PinkDevil Geplaatst: 19 december 2009 Rapport Geplaatst: 19 december 2009 Zou je ook een screen kunnen laten zien van het model in Gmax of in 3dsMax? Of een ander 3d programma.
Dutchy3010 Geplaatst: 23 december 2009 Rapport Geplaatst: 23 december 2009 Jouw model? Weet je dat wel zeker? Dit model lijkt verdomd veel op die van jou: zelfde wielen, zelfde interior, zelfde voorkant, en nog veel meer. Ik sluit bij deze het topic, als je nog bewijs hebt dat hij wel van jou is kan je een PM sturen.
Recommended Posts