Jump to content

vliegtuigen op slot

hydraboy

Recommended Posts

mensen ik heb een probleem op san fiero airport zitten alle vliegtuigen en heli's(op 1 na dan) op slot ik heb ook al een pilot licens ben niet naar de pilot school geweest maar toch ik heb zelf het maximum fly skill heeft iemand een idee hoe ik er toch in kan post plss

Delen op andere websites

mensen ik heb een probleem op san fiero airport zitten alle vliegtuigen en heli's(op 1 na dan) op slot ik heb ook al een pilot licens ben niet naar de pilot school geweest maar toch ik heb zelf het maximum fly skill heeft iemand een idee hoe ik er toch in kan post plss

Je moet de Vliegschool gewoon gehaald hebben.

Anders gaat het niet.

Delen op andere websites

jawel hoor, na de 1e missie ging ik naar de airport en zette ik een truck naast de muur en sprong eroverheen.

daar staat een dodo en ik kon gewoon ermee vliegen, alleen niet ver want dan krijg je raketten in je reet.

Delen op andere websites

jawel hoor, na de 1e missie ging ik naar de airport en zette ik een truck naast de muur en sprong eroverheen.

daar staat een dodo en ik kon gewoon ermee vliegen, alleen niet ver want dan krijg je raketten in je reet.

Hij heeft het over San Fierro.

In Los Santos kan je inderdaad al vliegen.

Voor San Fierro heb je de Pilot License nodig.

Delen op andere websites

dat over die rakette betekent dat je volgens mij het 2 eiland of derde bent in gevlogen terwijl die nog locked zijn dus ... en idd je moet voor san fierro om die vliegtuige te unlocke die vliegschool behaald hebbe en die vliegschool zit op t 3e eiland in t vliegtuigenkerkhof

Delen op andere websites

Ik ben ook hard bezig om me vlieg dinges te halen heb hem bijna en dan kan ik naar alle eilanden vliegen :puh:

Delen op andere websites

ik heb gister ook me vliegbrevet gehaald :) maar ik vond het echt bokkig waren 2 die zo onwijs kut waren moest je door paar ringen heen en die missie daarna moest je het zelfde doen en dan nog landen <_< wou niet erg haha maar heb hem nu toch en vind het een pracht over area 51 vliegen en dan bruut neergehaald worden door sam's en straaljagers dan is het tijd om te jumpen of sterven ...ik bedoel hoe wreed is dat :D

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...