steve6972 Geplaatst: 25 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 25 december 2009 Dank je, Ik heb alles uitgevoerd, zonder errors. Toch heb ik geen objecten. Misschien wat tips waar ik zeker op moet letten. gr fred Gewoon zien dat het getal achter #define MAX_STREAM_OBJECTS evenveel of groter is dan het aantal objecten in je GM. Das zowat het belangrijkste. In mijn GM staan geen objecten, wel in een filterscript, 150 stuks Achter #define MAX_STREAM_OBJECTS staat 500 ingesteld, dus daar zal het niet aan liggen Reageren
steve6972 Geplaatst: 25 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 25 december 2009 Gelukt,.... Ik heb MidoStream als eerste geladen, en dan pas de objecten script. Eigenlijks logisch, je moet het ff weten gr Steve Reageren
geso Geplaatst: 8 januari 2010 Rapport Geplaatst: 8 januari 2010 1e: Ga in je gamemode op zoek naar het lijntje waar dit staat: public OnPlayerDisconnect(playerid,reason) { } Maak daar dit van : public OnPlayerDisconnect(playerid,reason) { MidoStreamDisconnect(playerid); } Zet dus MidoStreamDisconnect(playerid); tussen de { en de } 2e: Je moet in het bestandje MidoStream.pwn het getal achter #define MAX_STREAM_OBJECTS veranderen naar het maximum aantal objecten dat je hebt in je gamemode. Heb je dus bv 500 objecten dan moet er minimum dit staan: #define MAX_STREAM_OBJECTS 500 Het mag ook meer zijn: #define MAX_STREAM_OBJECTS 1000 Ik hoop dat dit uitgebreid genoeg is dat je het snapt. Allereerst, srry voor het bumpen van een wat ouder topic, Maar als ik dus: public OnPlayerDisconnect(playerid,reason) { } vervang voor dit: public OnPlayerDisconnect(playerid,reason) { MidoStreamDisconnect(playerid); } Krijg ik deze error: C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\gamemodes\race.pwn(244) : error 017: undefined symbol "MidoStreamDisconnect" Wat heb ik verkeerd gedaan? Ik heb de rest van de instructies allemaal gedaan... Reageren
Remcconen Geplaatst: 8 januari 2010 Rapport Geplaatst: 8 januari 2010 Je bent vergeten om MidoStreamer teïncluden. #include <???> Reageren
Remi-X Geplaatst: 8 januari 2010 Rapport Geplaatst: 8 januari 2010 (bewerkt) Dan krijg je een andere error. Waarschijnlijk een typefoutje met hoofd en kleine letters, denk ik. EDIT: Kan wel die error, dacht even verkeerd na :$ Bewerkt: 9 januari 2010 door Remi-X Reageren
geso Geplaatst: 9 januari 2010 Rapport Geplaatst: 9 januari 2010 (bewerkt) Ik ben nog niks opgeschoten, hij laad nog steeds niet alle objecten.. Dit alles is gedaan: Installation: In order to use the streamer, all you need to do is: Place MidoStream.inc in your includes folder Place MidoStream.pwn in your filterscripts folder Compile MidoStream.pwn Put MidoStream in your server.cfg On The first script in your server.cfg or in a script where u have a working OnPlayerDisconnect function, put this: PAWN Code: public OnPlayerDisconnect(playerid,reason) { MidoStreamDisconnect(playerid); } Dont forget! Always change the #define MAX_STREAM_OBJECTS number on top of the MidoStream.pwn to the overall number of objects u got. Thats it! now you can freely use all the functions above by putting #include <MidoStream> at the top of your script. Bewerkt: 9 januari 2010 door geso Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.