Freaksken Geplaatst: 19 december 2009 Rapport Geplaatst: 19 december 2009 Hallo, sinds samp geupgrade is naar 0.3 werkt SetVehicleParamsForPlayer alleen nog maar als je het voertuig streamt in OnVehicleStreamIn. Of toch zoiets. Ik snap dus niet wat ik moet doen bij OnVehicleStreamIn. Bij dit command bijvoorbeeld, wat moet ik bij OnVehicleStreamIn zetten? //Lock vehicle if (strcmp("/lock", cmdtext, true)==0) { new State; if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { State=GetPlayerState(playerid); if(State!=PLAYER_STATE_DRIVER) { SendClientMessage(playerid,COLOR_GREEN,"You can only lock the doors as the driver!"); return 1; } new i; for(i=0;i<MAX_PLAYERS;i++) { if(i != playerid) { SetVehicleParamsForPlayer(GetPlayerVehicleID(playerid),i, 0, 1); IsLocked[playerid] = 1; } } SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, "Vehicle locked!"); } else { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, "You're not in a vehicle!"); } return 1; } Reageren
Megadreams Geplaatst: 28 december 2009 Rapport Geplaatst: 28 december 2009 Je kan bv dit doen: je zorgt voor een lock variable met [vehicleid] om specifiek een voertuig aan te duiden en checkt zo het voertuig bij OnVehicleStreamIn als je een voorbeeld nodig hebt zeg het dan Reageren
Freaksken Geplaatst: 28 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 28 december 2009 Je kan bv dit doen: je zorgt voor een lock variable met [vehicleid] om specifiek een voertuig aan te duiden en checkt zo het voertuig bij OnVehicleStreamIn als je een voorbeeld nodig hebt zeg het dan Gelukt (met hulp van Remi) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.