Jump to content

De volgende GTA: Wensen

Recommended Posts

Geplaatst:

@ Hearv: Die weddenschap ga ik met je aan, aangezien ik ervan overtuigd ben dat de volgende Next Gen GTA toch echt Vice City gaat zijn. Wat zet jij in? :puh:

Win ik toch, want de nieuwe GTA zal zich nooit in het oude Vice City afspelen ;) .

Geplaatst:

@ Hearv: Die weddenschap ga ik met je aan, aangezien ik ervan overtuigd ben dat de volgende Next Gen GTA toch echt Vice City gaat zijn. Wat zet jij in? :puh:

Win ik toch, want de nieuwe GTA zal zich nooit in het oude Vice City afspelen ;) .

kan ik ook inzetten!!!

het is toch zo duidelijk dat de nieuwe GTA zich in Vice City gaat afspelen :Y

Geplaatst:

kan ik ook inzetten!!!

het is toch zo duidelijk dat de nieuwe GTA zich in Vice City gaat afspelen :Y

Ben je er helemaal zeker van en wat wil je inzetten? :7 Op het oude Vice City maar dan n IV-engine of iets anders...

Geplaatst:

De volgende gta = Gta san andreas + alles van gta 4 ineen.

graphics maakt niet uit, het gaat om de gameplay.

Geplaatst:

Ik zou het leuk vinden als er verdeeld over de stad overal parkeervakken zijn waar je je auto's kunt saven. Er hoeven geen savehouses bij ofzo, ik zat te denken aan een stuk of dertig.

Dat als je aan het rijden bent en vanuit een bepaalde plek even gaat lopen niet je auto foetsie is als je terugkomt.

Geplaatst:

Ik zou het leuk vinden als er verdeeld over de stad overal parkeervakken zijn waar je je auto's kunt saven. Er hoeven geen savehouses bij ofzo, ik zat te denken aan een stuk of dertig.

Dat als je aan het rijden bent en vanuit een bepaalde plek even gaat lopen niet je auto foetsie is als je terugkomt.

Is mogelijk in TLaD en TBoGT ;) . Als je het snapt... de savelocaties zijn verdwenen maar de parkeerplaatsen bestaan nog steeds, zo kan je in TLaD en TBoGT in totaal 16 voertuigen over heel LC opslaan :) .

Geplaatst: (bewerkt)

Is mogelijk in TLaD en TBoGT ;) . Als je het snapt... de savelocaties zijn verdwenen maar de parkeerplaatsen bestaan nog steeds, zo kan je in TLaD en TBoGT in totaal 16 voertuigen over heel LC opslaan :) .

Ik heb geen Xbox dus dat wist ik niet, maar zoiets bedoel ik ja, alleen dan meer plaatsen.

Bewerkt: door Cash
Geplaatst:

Het zou inderdaad te gek zijn ja.

Maar al helemaal om mensen gewoon aan te spreken en gesprekken te voeren. uiteraard bepaal je zelf welke kant zon gesprek op gaat.

Knipperlichten is ook geen slecht punt.

Geplaatst:

Of z'n parkeerplaats uit TBoGT uit de missie NO.3

Zo'n dingen zouden dus handig kunnen zijn, dit is trouwens mijn favoriete Bullet uit het spel :puh: .

Gewoon geprekken kunnen voeren met de gewone mens opde straat zou mij wel aanstaan maar dan wel iets diepgaandere gesprekken dan CJ had met zijn Homie's, ik ben ook al even bezig om degelijke controls te kunnen verzinnen voor LV, als je bedenkt hoeveel mogelijkheden er zijn gaan er veel combinaties moeten worden gemaakt voor zal die acties...

Geplaatst:

Ik zie Brucie en Johnny ook niet echt in de rollen die Needhack ze toedicht. Ik vindt dat Brucie juist omdat ie al diverse keren een bijrol heeft gehad wel weer terug kan keren in een bijrolletje, maar voor een hoofdpersoon vindt ik hem te excentriek (een beetje als Gay Tony) ik zie liever een "gewone" jongen als hoofdpersoon, iemand waarvan je denkt "dat zou ik zelf ook kunnen zijn."

Johnny als slechterik komt er bij mij niet in. Niko, Johnny en Luis kwamen alle drie wel enigzins sympathiek op me over. En natuurlijk, ze deden wel dingen die niet mochten, maar om enige reden vaak wel te rechtvaardigen. Johnny kidnapte Roman omdat Ashley problemen had met de russen. Bovendien wist hij niet dat Roman familie was van Niko.

Wat ik ook wel zou willen zien, is tanken. R* plaatste benzinepompen in LC en liet er ook auto's stoppen, dus ze weten waar die dingen voor dienen. Dan kan je, om het realisme te vergroten, toch ook wel een klein bezinemetertje in beeld plaatsen zodra men in/op een voertuig stapt, en dat je na een bepaalde tijd toch moet tanken. Lijkt mij wel grappig detail... :Y

hij wist wel dat het zn neef was, hij werkte met bellic samen.

Geplaatst:

Johnny kidnapte Roman omdat Ashley problemen had met de russen. Bovendien wist hij niet dat Roman familie was van Niko.

In de betreffende missie zegt Johnny tegen Malc dat hij "een of andere vent uit Broker" moet ontvoeren (of woorden van gelijke strekking, weet het niet precies meer, te lang geleden) Tot aan dit moment komt Roman niet voor in het verhaal, dus ik zou niet weten hoe Johnny moet weten dat hij familie is van Niko. johnny spak Niko al wel eerder, maar volgens mij werden de familiebanden niet genoemd.

Maar misschien ben ik niet helemaal juist, dus ben ik wel benieuwd hoe het GTA IV orakel, Hearv94, er over denkt...

Geplaatst: (bewerkt)

Johnny kidnapte Roman omdat Ashley problemen had met de russen. Bovendien wist hij niet dat Roman familie was van Niko.

In de betreffende missie zegt Johnny tegen Malc dat hij "een of andere vent uit Broker" moet ontvoeren (of woorden van gelijke strekking, weet het niet precies meer, te lang geleden) Tot aan dit moment komt Roman niet voor in het verhaal, dus ik zou niet weten hoe Johnny moet weten dat hij familie is van Niko. johnny spak Niko al wel eerder, maar volgens mij werden de familiebanden niet genoemd.

Maar misschien ben ik niet helemaal juist, dus ben ik wel benieuwd hoe het GTA IV orakel, Hearv94, er over denkt...

Ik dacht naar de drugs deal samen met Playboy X en Niko(Buyer Market) dat je van Elizabeta Torres het nummer van het taxi bedrijf van Roman kreeg in een sms.

Ik dacht dat er ook iets over Roman stond, in dat smsje van Elizabeta Torres.

Bewerkt: door PrioXCoMBo
Geplaatst:

het GTA IV orakel, Hearv94, er over denkt...

:D

In ieder geval, Johnny heeft nooit van Roman geweten hiervoor en erna eigenlijk ook niet...

In de missie wordt dus inderdaad verteld dat 'een of andere vent uit Broker' moet worden gekidnapt om zo iemand in de val te lokken en de schulden terug te verdienen, wetende dat Rascalov hier wat geld insteekt voor het lokken van Niko. Johnny heeft samengewerkt met Niko, éénmalig in Blow Your Cover/Buyer's Market waar je heel weinig praat met Niko, later zullen Niko en Johnny nog altijd niet weten van de ander dat hij betrokken was met de ontvoering van Roman, Niko heeft ooit iets gezegt over zijn neef die hem hier heeft gelokt... nooit een naam, net als Johnny geen naam weet... Roman wie? Zo dat dacht ik erover :D .

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...