Spel Geplaatst: 2 januari 2010 Rapport Geplaatst: 2 januari 2010 (bewerkt) Geheel toevallig ben ik nu Lost and Damned aan het uitspelen, voor de 3e keer, en kreeg een aantal minuten geleden een SMS-je van Elizabeta dat ik Roman Bellic's taxibedrijf kan bellen (955-555-nogwat ... geen zin om te checken). Dus Johnny zou theoretisch kunnen weten dat Roman en Niko neven zijn. EDIT: dat zou hij trouwens alleen kunnen weten als hij weet dat Bellic de achternaam van Niko is, wat hij volgens mij niet weet. Bewerkt: 2 januari 2010 door Spel
Da Phoenix Geplaatst: 2 januari 2010 Rapport Geplaatst: 2 januari 2010 (bewerkt) Over het algemeen wil ik iets meer fun in het spel maar kijk het lijstje maar. Nieuwe dingen Meer variatie in de voertuigen (luchtballon, gyrocopter, stoomtrein, veerboten) De terugkeer van vliegtuigen (Shamal, Hydra, AT400, Dodo, Skimmer, enz) Meer variaties op één model auto (station, coupé, cabriolet) Het dak, achterklep, motorkap open kunnen maken Bommen kunnen plaatsen in Auto's Parachutes (Ik heb PS3 en ik mis ze echt...) Meer wapens (flitsgranaten, rookgranaten, stungun, vlammenwerper, kettingzaag) Uitgebreide parkeerplaats met veel plaatsen (bijvoorbeeld van een winkelcentrum) Meer dingen vastpakken en weer weggooien (brandweerkranen, paaltjes) Mensen vastpakken en de keel doorsnijden of de mensen weer weggooien) Meer natuur buiten de stad/steden (bossen, platteland, sawa's, savannes, woestijn) Meer soorten weer (sneeuw die blijft liggen en dat het glad wordt, echte onweer, mooie zonsondergang met "rode" wolken) Kunnen duiken (met of zonder uitrusting) Meer nummers kunnen bellen Bussen en Trams Offline co-op missies Online co-op missies Auto's aanpassen (grootschalig met velgen, neon, spoilers, striping, chiptuning, verlagen, hydraulics, nitro, bodykits) Hoofdpersoon aanpassen (baarden, snorren, haar, ringen, oorbellen, kettingen, bandanas, petten, shirts, broeken, enz) Gang aanpassen (kleding, auto's, wapens) uiteraard met betaling De meeste dingen mogen blijven uit GTA IV maar een paar hebben wel wat verfijning nodig. Hier is een kaart van een gebied dat ik graag zie. Hier heb ik een lijst van auto's die erin moeten komen (geef ze zelf een naam) Aston Martin DB9 Audi Q7 Audi R8 Bentley Continental GT BMW 5-serie F10 BMW M1 E26 BMW M3 E92 BMW X6 E72 Chevrolet Camaro Chevrolet Corvette C1 Chevrolet Impala '60 Chevrolet Monte Carlo Chrysler 300C SRT-8 Corvette Z06 Ferrari 458 Italia Fiat Bravo Ford LTD Brougham Ford Mustang Boss 302 Hummer H2 Lamborghini LM002 Lamborghini Reventon Maserati Quattroporte Maybach 62S Laundelet Mercedes-Benz CL65 AMG W216 Mercedes-Benz S-klasse C216 Mercedes-Benz SLS C197 Nissan GT-R Porsche 911 Carrera Rolls-Royce Phantom Rolls-Royce Phantom Drophead Coupe Volkswagen Kever 1300 Volkswagen Transporter T1 Edit: Ik had 2x het eerste lijstje staan Bewerkt: 2 januari 2010 door Da Phoenix
Guardian1980 Geplaatst: 2 januari 2010 Rapport Geplaatst: 2 januari 2010 het GTA IV orakel, Hearv94, er over denkt... In ieder geval, Johnny heeft nooit van Roman geweten hiervoor en erna eigenlijk ook niet... In de missie wordt dus inderdaad verteld dat 'een of andere vent uit Broker' moet worden gekidnapt om zo iemand in de val te lokken en de schulden terug te verdienen, wetende dat Rascalov hier wat geld insteekt voor het lokken van Niko. Johnny heeft samengewerkt met Niko, éénmalig in Blow Your Cover/Buyer's Market waar je heel weinig praat met Niko, later zullen Niko en Johnny nog altijd niet weten van de ander dat hij betrokken was met de ontvoering van Roman, Niko heeft ooit iets gezegt over zijn neef die hem hier heeft gelokt... nooit een naam, net als Johnny geen naam weet... Roman wie? Zo dat dacht ik erover . Dank u Kunnen we weer ontopic gaan
Phoenyxar Geplaatst: 2 januari 2010 Rapport Geplaatst: 2 januari 2010 Heel veel tekst en kleurtjes... Een beter afgewerkte map zou je beeld wat duidelijker overbrengen... Leuke map maar een beetje basis en zo hoe moet ik het zeggen onorigineel? Je gebruikt gewoon de maps van de al gekende GTA's plus denk ik PrioX' versie van VC . Maar het blijft jouw vrijheid, toch zou ik in je GTA toch wel iets meer steken dan alleen maar sportauto's...
Da Phoenix Geplaatst: 2 januari 2010 Rapport Geplaatst: 2 januari 2010 Heel veel tekst en kleurtjes... Een beter afgewerkte map zou je beeld wat duidelijker overbrengen... Leuke map maar een beetje basis en zo hoe moet ik het zeggen onorigineel? Je gebruikt gewoon de maps van de al gekende GTA's plus denk ik PrioX' versie van VC . Maar het blijft jouw vrijheid, toch zou ik in je GTA toch wel iets meer steken dan alleen maar sportauto's... Ten eerste is de kaart alleen maar om aan te tonen waar de steden moeten liggen. Ten tweede is Vice City de gewone alleen is er een extra eiland dus niet zeiken. Ten derde vind ik dat die auto's er zowiezo in moeten komen. Hier een complete lijst anders ga je janken. Alfa Romeo 8c Competizione Alfa Romeo 8c Spider Alfa Romeo 159 Alfa Romeo 166 Alfa Romeo Giulietta Alfa Romeo MiTo Aston Martin DB5 Aston Martin DB9 Aston Martin Vanquish Aston Martin Vantage Aston Martin Rapide Audi A1 Audi A2 Audi A3 Audi A4 Audi A5 Audi A6 Audi A7 Audi A8 Audi Q5 Audi Q7 Audi TT Audi R8 Bentley Continental GT Bentley Continental GTC Bentley Continental Flying Spur Bentley Mulsanne Bentley Brooklands Bentley Arnage T BMW 1-serie BMW 3-serie BMW 5-serie BMW 6-serie BMW 7-serie BMW X1 BMW X3 BMW X5 BMW X6 BMW Z3 BMW Z4 Cadillac CTS Cadillac STS Cadillac Coupe Deville Cadillac DTS Cadillac SRX Cadillac Escalade Chevrolet HHR Chevrolet Matiz Chevrolet Spark Chevrolet Impala Chevrolet Monte Carlo Chevrolet Nubira Corvette C1 Corvette C6 Corvette Z06 Corvette ZR1 Chrysler 300C Chrysler Aspen Chrysler Voyager Chrysler Sebring Daimler Super Eight Daihatsu Cuore Daihatsu Materia Daihatsu Terios Daihatsu Copen Daihatsu Sirion Dacia Logan Dacia Sandero Dacia Duster Dodge Sedan Dodge Lancer Dodge Colt Dodge Charger R/T Dodge Challenger Dodge Caliber Dodge Nitro Dodge Avenger Dodge Viper Ferrari F430 Ferrari 458 Italia Ferrari Enzo Ferrari 612 Scaglietti Ferrari 599 GTB Fiorano Fiat 500 Fiat Panda Fiat Croma Fiat Multipla Fiat Idea Fiat Bravo Fiat Punto Evo Ford LTD Brougham Ford Inteceptor Concept Ford Focus Ford Mondeo Ford Ka Ford Fiesta Hummer H1 Hummer H2 Hummer H3 Jaguar XKR Jaguar XF Jaguar X-Type Jaguar XJ Jeep Grand Cherokee Jeep Patriot Jeep Commander Jeep Wrangler Koenigsegg CCXR Lamborghini LM002 Lamborghini Murcielago Lamborghini Gallardo Lamborghini Reventon Lamborghini Estoque Lexus IS Lexus LS Lexus HS Lexus GS Lexus SC Lexus RX Lotus Omega Lotus Europa Lotus Elise Lotus Exige Lotus Evora Maserati Quattroporte Maserati GranCabrio Maserati GranTurismo Mercedes-Benz A-klasse Mercedes-Benz B-klasse Mercedes-Benz C-klasse Mercedes-Benz E-klasse Mercedes-Benz G-klasse Mercedes-Benz GL-klasse Mercedes-Benz GLK-klasse Mercedes-Benz S-klasse Mercedes-Benz CL-klasse Mercedes-Benz SL-klasse Mercedes-Benz SLK-klasse Mercedes-Benz R-klasse Mercedes-Benz CLC-klasse Maybach 62S Maybach 62S Laundelet Mitsubishi Outlander Mitsubishi Outlander Sport Mitsubishi Lancer Mitsubishi Colt Mitsubishi Grandis Nissan Note Nissan Pixo Nissan Qashqai Nissan Murano Nissan GT-R Nissan Skyline R34 GT-R Nissan Patrol Nissan Pathfinder Nissan 350Z Nissan 370Z Opel Corsa Opel Agila Opel Vectra Opel Insignia Opel Meriva Opel Zafira Opel Calibra Opel Kadett Peugeot 1007 Peugeot 107 Peugeot 206 Peugeot 207 Peugeot 306 Peugeot 307 Peugeot 308 Peugeot 3008 Peugeot 407 Peugeot 4007 Peugeot 504 Peugeot 5008 Peugeot 807 Porsche 911 Porsche Cayman Porsche Cayenne Porsche Panamera Plymouth Hemi 'Cuda Renault Twingo Renault Clio Renault Megane Renault Scenic Renault Koleos Renault Laguna Renault Safrane Rolls-Royce Phantom Rolls-Royce Ghost Saab 9-3 Saab 9-5 Saab 9-7 Saleen S7 Seat Ibiza Seat Arosa Seat Leon Seat Exeo Seat Alahambra Skoda Yeti Skoda Superb Skoda Octavia Skoda Fabia Skoda Roomster SsangYong Rodius SsangYong Kyron SsangYong Actyon Spyker C8 LaViolette Spyker C8 Aileron Spyker C12 Zagato Subaru Impreza Subaru Justy Subaru Outback Subaru Legacy Subaru Tribeca Subaru Exiga Suzuki Splash Suzuki Kizashi Suzuki Swift Suzuki Alto Suzuki SX4 Toyota iQ Toyota Aygo Toyota Supra Toyota Yaris Toyota Auris Toyota Verso Toyota Tundra Toyota Avensis Vauxhall VXR-8 Vauxhall VX220 Volkswagen Lupo Volkswagen Polo Volkswagen Golf Volkswagen Passat Volkswagen Passat CC Volkswagen Phaeton Volkswagen Tiguan Volkswagen Touareg Volkswagen Touran Volkswagen Sharan Volvo C30 Volvo S40 Volvo S60 Volvo S80 Volvo V50 Volvo V70 Volvo XC60 Volvo XC70 Volvo XC90 Wiesmann GT Wiesmann MF Roadster ik kan nog wel verder maar tot zo kom ik uit mijn hoofd
Phoenyxar Geplaatst: 3 januari 2010 Rapport Geplaatst: 3 januari 2010 (bewerkt) Ten eerste is de kaart alleen maar om aan te tonen waar de steden moeten liggen. Ten tweede is Vice City de gewone alleen is er een extra eiland dus niet zeiken. Ten derde vind ik dat die auto's er zowiezo in moeten komen. Hier een complete lijst anders ga je janken. [/left][/indent] Jij bent in je beste stemming zeker? Ik probeer gewoon wat tips te geven, moet je me daarop minnen? Is dat niet best laag? In ieder geval... dat is een bijna kopie van PrioX' VC, kan misschien niet zo zijn maar zo lijkt het toch wel. Nog iets, wel best veel auto's maar zo weinig variatie... denk ook na dat veel van deze wagens op mekaar gelijken en je zo bijna-kopieën zult hebben, waardoor je misschien beter wat laat vallen en je kan concentreren op de andere auto's... Ik heb je geen min gegeven, maar voor verder ben ik hier toch niet mee gevleit . @Onder mij: als er iets is wat ik hier liefst niet wordt is het mod . Bewerkt: 3 januari 2010 door Hearv94
Da Phoenix Geplaatst: 3 januari 2010 Rapport Geplaatst: 3 januari 2010 (bewerkt) Ten eerste is de kaart alleen maar om aan te tonen waar de steden moeten liggen. Ten tweede is Vice City de gewone alleen is er een extra eiland dus niet zeiken. Ten derde vind ik dat die auto's er zowiezo in moeten komen. Hier een complete lijst anders ga je janken. [/left][/indent] Jij bent in je beste stemming zeker? Ik probeer gewoon wat tips te geven, moet je me daarop minnen? Is dat niet best laag? In ieder geval... dat is een bijna kopie van PrioX' VC, kan misschien niet zo zijn maar zo lijkt het toch wel. Nog iets, wel best veel auto's maar zo weinig variatie... denk ook na dat veel van deze wagens op mekaar gelijken en je zo bijna-kopieën zult hebben, waardoor je misschien beter wat laat vallen en je kan concentreren op de andere auto's... Ik heb je geen min gegeven, maar voor verder ben ik hier toch niet mee gevleit . Als je genoeg kennis van auto's hebt dan weet je dat ze genoeg verschillen. En ik als ik variate wil dan moet ik elke auto doen (Mercedes-Benz 500 etc) en ik ben in een goede bui. kan alleen slecht tegen wijsneuzen En offtopic: wil je soms Mod worden? Bewerkt: 3 januari 2010 door Da Phoenix
PrioX Geplaatst: 3 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2010 (bewerkt) Da Phoenix iedereen heeft zijn eigen voorkeur, die van jou is zo die van Hearv94 is zo. Hij wilt je tips geven die je misschien goed kan gebruiken. En dan hoeft iemand er helemaal geen min voor te geven, want dat is zijn mening (En nee ik wil ook geen mod worden ) ON-topic !! Bewerkt: 3 januari 2010 door PrioXCoMBo
Da Phoenix Geplaatst: 3 januari 2010 Rapport Geplaatst: 3 januari 2010 (bewerkt) Da Phoenix iedereen heeft zijn eigen voorkeur, die van jou is zo die van Hearv94 is zo. Hij wilt je tips geven die je misschien goed kan gebruiken. En dan hoeft iemand er helemaal geen min voor te geven, want dat is zijn mening (En nee ik wil ook geen mod worden ) ON-topic !! Dit snap ik niet helemaal. Hoe kan je tips geven over iemands wens voor de komende GTA xD want alles zit in mijn hoofd.... en ik ga zelf geen GTA modden. laat staan zelf ontwikkelen graag uitleg.... voor de rest weltruste xD:zz: Bewerkt: 3 januari 2010 door Da Phoenix
PrioX Geplaatst: 3 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2010 Da Phoenix iedereen heeft zijn eigen voorkeur, die van jou is zo die van Hearv94 is zo. Hij wilt je tips geven die je misschien goed kan gebruiken. En dan hoeft iemand er helemaal geen min voor te geven, want dat is zijn mening (En nee ik wil ook geen mod worden ) ON-topic !! Dit snap ik niet helemaal. Hoe kan je tips geven over iemands wens voor de komende GTA xD want alles zit in mijn hoofd.... en ik ga zelf geen GTA modden. laat staan zelf ontwikkelen graag uitleg.... voor de rest weltruste xD:zz: Hij gaf je een tip over je map en daar werdt jij een beetje ''boos'' om
Da Phoenix Geplaatst: 3 januari 2010 Rapport Geplaatst: 3 januari 2010 Da Phoenix iedereen heeft zijn eigen voorkeur, die van jou is zo die van Hearv94 is zo. Hij wilt je tips geven die je misschien goed kan gebruiken. En dan hoeft iemand er helemaal geen min voor te geven, want dat is zijn mening (En nee ik wil ook geen mod worden ) ON-topic !! Dit snap ik niet helemaal. Hoe kan je tips geven over iemands wens voor de komende GTA xD want alles zit in mijn hoofd.... en ik ga zelf geen GTA modden. laat staan zelf ontwikkelen graag uitleg.... voor de rest weltruste xD:zz: Hij gaf je een tip over je map en daar werdt jij een beetje ''boos'' om hoe kan je een tip geven over iets wat niet bestaat, nooit zal komen en alleen in mijn hoofd leeft. dat kun dus niet
PrioX Geplaatst: 3 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2010 (bewerkt) Da Phoenix iedereen heeft zijn eigen voorkeur, die van jou is zo die van Hearv94 is zo. Hij wilt je tips geven die je misschien goed kan gebruiken. En dan hoeft iemand er helemaal geen min voor te geven, want dat is zijn mening (En nee ik wil ook geen mod worden ) ON-topic !! Dit snap ik niet helemaal. Hoe kan je tips geven over iemands wens voor de komende GTA xD want alles zit in mijn hoofd.... en ik ga zelf geen GTA modden. laat staan zelf ontwikkelen graag uitleg.... voor de rest weltruste xD:zz: Hij gaf je een tip over je map en daar werdt jij een beetje ''boos'' om hoe kan je een tip geven over iets wat niet bestaat, nooit zal komen en alleen in mijn hoofd leeft. dat kun dus niet Mens als het in je hoofd zit waarom post je dan een map met er van alles op ..... Dan ga je vragen voor reacties, en hij wou je alleen maar helpen hoor ! Bewerkt: 3 januari 2010 door PrioXCoMBo
Dakendak Geplaatst: 3 januari 2010 Rapport Geplaatst: 3 januari 2010 Heel veel tekst en kleurtjes... Een beter afgewerkte map zou je beeld wat duidelijker overbrengen... Leuke map maar een beetje basis en zo hoe moet ik het zeggen onorigineel? Je gebruikt gewoon de maps van de al gekende GTA's plus denk ik PrioX' versie van VC . Maar het blijft jouw vrijheid, toch zou ik in je GTA toch wel iets meer steken dan alleen maar sportauto's... Ten eerste is de kaart alleen maar om aan te tonen waar de steden moeten liggen. Ten tweede is Vice City de gewone alleen is er een extra eiland dus niet zeiken. Ten derde vind ik dat die auto's er zowiezo in moeten komen. Hier een complete lijst anders ga je janken. Alfa Romeo 8c Competizione Alfa Romeo 8c Spider Alfa Romeo 159 Alfa Romeo 166 Alfa Romeo Giulietta Alfa Romeo MiTo Aston Martin DB5 Aston Martin DB9 Aston Martin Vanquish Aston Martin Vantage Aston Martin Rapide Audi A1 Audi A2 Audi A3 Audi A4 Audi A5 Audi A6 Audi A7 Audi A8 Audi Q5 Audi Q7 Audi TT Audi R8 Bentley Continental GT Bentley Continental GTC Bentley Continental Flying Spur Bentley Mulsanne Bentley Brooklands Bentley Arnage T BMW 1-serie BMW 3-serie BMW 5-serie BMW 6-serie BMW 7-serie BMW X1 BMW X3 BMW X5 BMW X6 BMW Z3 BMW Z4 Cadillac CTS Cadillac STS Cadillac Coupe Deville Cadillac DTS Cadillac SRX Cadillac Escalade Chevrolet HHR Chevrolet Matiz Chevrolet Spark Chevrolet Impala Chevrolet Monte Carlo Chevrolet Nubira Corvette C1 Corvette C6 Corvette Z06 Corvette ZR1 Chrysler 300C Chrysler Aspen Chrysler Voyager Chrysler Sebring Daimler Super Eight Daihatsu Cuore Daihatsu Materia Daihatsu Terios Daihatsu Copen Daihatsu Sirion Dacia Logan Dacia Sandero Dacia Duster Dodge Sedan Dodge Lancer Dodge Colt Dodge Charger R/T Dodge Challenger Dodge Caliber Dodge Nitro Dodge Avenger Dodge Viper Ferrari F430 Ferrari 458 Italia Ferrari Enzo Ferrari 612 Scaglietti Ferrari 599 GTB Fiorano Fiat 500 Fiat Panda Fiat Croma Fiat Multipla Fiat Idea Fiat Bravo Fiat Punto Evo Ford LTD Brougham Ford Inteceptor Concept Ford Focus Ford Mondeo Ford Ka Ford Fiesta Hummer H1 Hummer H2 Hummer H3 Jaguar XKR Jaguar XF Jaguar X-Type Jaguar XJ Jeep Grand Cherokee Jeep Patriot Jeep Commander Jeep Wrangler Koenigsegg CCXR Lamborghini LM002 Lamborghini Murcielago Lamborghini Gallardo Lamborghini Reventon Lamborghini Estoque Lexus IS Lexus LS Lexus HS Lexus GS Lexus SC Lexus RX Lotus Omega Lotus Europa Lotus Elise Lotus Exige Lotus Evora Maserati Quattroporte Maserati GranCabrio Maserati GranTurismo Mercedes-Benz A-klasse Mercedes-Benz B-klasse Mercedes-Benz C-klasse Mercedes-Benz E-klasse Mercedes-Benz G-klasse Mercedes-Benz GL-klasse Mercedes-Benz GLK-klasse Mercedes-Benz S-klasse Mercedes-Benz CL-klasse Mercedes-Benz SL-klasse Mercedes-Benz SLK-klasse Mercedes-Benz R-klasse Mercedes-Benz CLC-klasse Maybach 62S Maybach 62S Laundelet Mitsubishi Outlander Mitsubishi Outlander Sport Mitsubishi Lancer Mitsubishi Colt Mitsubishi Grandis Nissan Note Nissan Pixo Nissan Qashqai Nissan Murano Nissan GT-R Nissan Skyline R34 GT-R Nissan Patrol Nissan Pathfinder Nissan 350Z Nissan 370Z Opel Corsa Opel Agila Opel Vectra Opel Insignia Opel Meriva Opel Zafira Opel Calibra Opel Kadett Peugeot 1007 Peugeot 107 Peugeot 206 Peugeot 207 Peugeot 306 Peugeot 307 Peugeot 308 Peugeot 3008 Peugeot 407 Peugeot 4007 Peugeot 504 Peugeot 5008 Peugeot 807 Porsche 911 Porsche Cayman Porsche Cayenne Porsche Panamera Plymouth Hemi 'Cuda Renault Twingo Renault Clio Renault Megane Renault Scenic Renault Koleos Renault Laguna Renault Safrane Rolls-Royce Phantom Rolls-Royce Ghost Saab 9-3 Saab 9-5 Saab 9-7 Saleen S7 Seat Ibiza Seat Arosa Seat Leon Seat Exeo Seat Alahambra Skoda Yeti Skoda Superb Skoda Octavia Skoda Fabia Skoda Roomster SsangYong Rodius SsangYong Kyron SsangYong Actyon Spyker C8 LaViolette Spyker C8 Aileron Spyker C12 Zagato Subaru Impreza Subaru Justy Subaru Outback Subaru Legacy Subaru Tribeca Subaru Exiga Suzuki Splash Suzuki Kizashi Suzuki Swift Suzuki Alto Suzuki SX4 Toyota iQ Toyota Aygo Toyota Supra Toyota Yaris Toyota Auris Toyota Verso Toyota Tundra Toyota Avensis Vauxhall VXR-8 Vauxhall VX220 Volkswagen Lupo Volkswagen Polo Volkswagen Golf Volkswagen Passat Volkswagen Passat CC Volkswagen Phaeton Volkswagen Tiguan Volkswagen Touareg Volkswagen Touran Volkswagen Sharan Volvo C30 Volvo S40 Volvo S60 Volvo S80 Volvo V50 Volvo V70 Volvo XC60 Volvo XC70 Volvo XC90 Wiesmann GT Wiesmann MF Roadster ik kan nog wel verder maar tot zo kom ik uit mijn hoofd Lol, waarom zit je in je hoofd? En dan moeten wij janken?
PrioX Geplaatst: 3 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2010 (bewerkt) Lol Ik geloof ook niet echt dat je al die voertuigen in een keer uit je hoofd gooit ..... Zullen we weer On-topic gaan met z'n alle Bewerkt: 3 januari 2010 door PrioXCoMBo
JEMOEDER. Geplaatst: 3 januari 2010 Rapport Geplaatst: 3 januari 2010 zo moet de nieuwe gta er uitzien! gewoon de maps van san andreas gta4 en vicecity bij elkaar en dat je dan met een vliegtuig naar een ander eiland moet! wapens pistols : beretta m9 usp.45 glock 18 shotguns : AA-12 Benelli M1014 spas-12 sub machine guns : p90 KRISS super-V mp5k ump.45 assault rifles : m4 carbine famas TAR-21 bushmaster ACR g36c ak-47 m14 snipers : Barrett .50cal M21 EBR Intervention M-200 heavy assault : rpg-7 javelin at4 minigun m249saw granades enz. : flashbang m26a1 semtex molotov melee enz. : honbalknuppels messen koevoet nightstick hamer other stuff : nachtkijkers camera graffiti brandblusser parachute en het zal wel vet zijn om je guns te modden met dempers vizieren laser grip enz. voertuigen autos: van alles en tanks en apcs vliegtuigen: straaljagers privejets grote vliegtuigen helikopters: gevechts en gewone boten: speedboats en luxe jachten en dat je je autos enzo kan tunen
Recommended Posts