Jump to content

De volgende GTA: Wensen


PrioX

Recommended Posts

Veel en mooie wapens zoals die ak47 die er echt moooi oplijk!!

Nieuwe autos die je tot de top kunt pimpen,dus helemaal.

Dat je bijna overal kunt klimmen.

En de sfeer van gta vice city.

Nieuwere missies.

Link to comment
Delen op andere websites

een NEGER als hoofdpersoon :bier:

eeuh san andreas + een extra map gratis te downloaden via Xbox Live :tu:

lekker voor de ps3 bezitters 0_0

en nieuwe helicopters en meer motorrs , beter scooters en meer hoere winkels waar je echt wat kan doen :*D

EDIT: en freerunning mini games :D

Bewerkt: door GTA4LOVER
Link to comment
Delen op andere websites

Quote verwijderd

Lol, waarom zit je in je hoofd? En dan moeten wij janken?

Waarom moet je de hele tekst quoten van hem :{

-------------------------

DaPhoenix vindt dat er realisme moet komen in Grand Theft Auto IV, en dat vindt ik ook wel.

-------------------------

Politie

Enforcer - zie GTA IV - 5 deurs Busje

NOOSE Crowner - Ford Crown Victoria - 4 deurs Sedan

NOOSE Patriot - Hummer H1 - 5 deurs SUV

NOOSE Rancher - Ford Explorer - 5 deurs SUV

Police Admiral RS - BMW M5 - 4 deurs Sedan

Police Bike - BMW 1200RT - Motor

Police Crowner - Ford Crown Victoria - 4 deurs Sedan

Police Feroci RS - Mercedes-Benz E63 AMG - 4 deurs Sedan

Police Ingot - Volvo V70 - 5 deurs Station

Police Oracle RS - Audi RS4 - 4 deurs Sedan

Police Premier - Chrysler 300C SRT-8 - 4 deurs Sedan

Police Rancher - Ford Explorer - 5 deurs SUV

SWAT Truck - M1117 ASV - Pantservoertuig

Undercover Cheetah - Ferrari Testarossa - Grand Tourer

Undercover Super GT - Aston Martin DB9 - Grand Tourer

Leger

APC - zie Ballad Of Gay Tony - Pantservoertuig

Army Patriot - Hummer H1 - 4 deurs 4x4

Barracks - M939 Truck - Truck

Bondage - T98 Kombat - Pantservoertuig

Pacifier - MOWAG Eagle II - Pantservoertuig

Rhino - M3 Stuart - Tank

Royal Pain - M1A1 Abrams - Tank

FBI

FBI Beamer - BMW 760Li - 4 deurs Sedan

FBI Challenger - Dodge Charger SRT-8 - 4 deurs Sedan

FBI Rancher - Ford Explorer - 5 deurs SUV

FBI Van - GMC Savanna - 5 deurs Busje

FBI Washington - Lincoln Mark VII '89 - 4 deurs Sedan

CIA

CIA Edgen - Ford Edge - 4 deurs SUV

CIA Elegant - Mercedes-Benz S600 - 4 deurs Sedan

CIA Emperor - Jaguar XJ - 4 deurs Sedan

CIA Ranger - Hummer H2 - 4 deurs SUV

CIA Van - GMC Savanna - 5 deurs Busje

Ik vindt dat er ook meer politie voertuigen moeten komen, maar dan meer undercover, dus niet met een groot FBI logo erop.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vindt dat er ook meer politie voertuigen moeten komen, maar dan meer undercover, dus niet met een groot FBI logo erop.

Ik vind toch dat er in IV al heel wat Politie-voertuigen zitten hoor, ik denk toch dat er al genoeg zijn :puh: .

Als je er zoveel verschillende politie-veortuigen in gaat steken moeten er ook een vergelijkbare hoeveelheid andere voertuigen in...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zie het graag zo realistisch mogelijk. In IV zit inderdaad wel redelijk veel politie. Pas nog liep ik ergens, stonden er 4 (!!!) in een rij voor het stoplicht stil. Beetje te :duh: Ik zou het wel leuk vinden dat ze ook achter anderen aan gaan. En dan bedoel ik niet dat suffe gesjok wat je wel eens ziet, maar ook dat andere auto's worden achtervolgd. Ook zie ik graag de ambulances wat realistischer in beeld. En heeft iemand wel eens de brandweer in actie gezien? Ik nooit iig. Zou wel leuk zijn als ze in een nieuwe GTA ook naar branden reden en je dan ziet dat ze aan het blussen zijn :Y En dat je ook ziet dat andere mensen een taxi roepen en instappen.

Wat ik er echt niet per se in hoef, zijn die honderden wapens en duizenden voertuigen die ik in dit topic langs zie komen. Ik heb het liever realistisch dan "over de top"

Link to comment
Delen op andere websites

*Veel realistisch gedoe :puh: *

Ik heb het ook liever realistisch, maar dat van de Fire Truck... dat is geweten dat die eigenlijk redelijk afwezig is.

De politie achtervolgd wel andere personen hoor, maar heel zeldzaam en meestal zijn ze al aan de kant gezet en worden ze gefouilleerd... maar het mag inderdaad wel terugkomen (in SA zat het).

De Ambulance komt toch redelijk wat voor hoor, misschien een beetje te veel :7 .

In ieder geval, ik snap wat je bedoelt... als ik nog eens Over The Top wil gaan zal ik wel me III spelen, voor de volgende verwacht ik liefst realisme... dat ik terug kan naar het echte werk :sigaar: .

Link to comment
Delen op andere websites

*Veel realistisch gedoe :puh: *

Ik heb het ook liever realistisch, maar dat van de Fire Truck... dat is geweten dat die eigenlijk redelijk afwezig is.

De politie achtervolgd wel andere personen hoor, maar heel zeldzaam en meestal zijn ze al aan de kant gezet en worden ze gefouilleerd... maar het mag inderdaad wel terugkomen (in SA zat het).

De Ambulance komt toch redelijk wat voor hoor, misschien een beetje te veel :7 .

In ieder geval, ik snap wat je bedoelt... als ik nog eens Over The Top wil gaan zal ik wel me III spelen, voor de volgende verwacht ik liefst realisme... dat ik terug kan naar het echte werk :sigaar: .

Ik heb ze nog nooit iemand met voertuigen zien achtervolgen, maar zal er eens op letten. Heb wel eens gezien dat ze een huis binnengingen omdat er werd geschoten, maar dat was in de missie Smackdown

Ik kwam aan bij het huis, gingen ze op me schieten. Voordat ik terug kon schieten, kwam er politie. Die gingen schieten op die gasten en gingen toen ook het huis in

dus dat telt eigenlijk niet. En die ambu's zijn er inderdaad wel, maar bij mij zie ik ze pas als ik ze zelf bel of als er iemand is overleden. Dan maken ze de gekste capriolen om er te komen, tot en met diverse aanrijdingen aan toe (NIET realistisch) ik zou het wel grappig vinden als ze zouden gaan reanimeren ofzo :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, bij Smackdown gebeurde dat bij mij ook, ik moest maar één iemand meer neerschieten :puh: .

Maar de Ambulance is inderdaad niet echt goed geprogrammeerd om veilig te rijden zoals je ziet :7 .

Link to comment
Delen op andere websites

alles best maar de hoofdpersoon mooi blank houden. ( niet slecht bedoeld ofzo ) maar al dat neger gedoe was ik wel een beetje zat in san andreas. eigelijk moet je gewoon kiezen of je deze blank of zwart wil hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

Het kan me niet schelen wat er in zit, ik verwacht gewoon weer een kei maar dan ook een kei goed verhaal gebaseerd op een aantal goede films, net zoals vice city op scarface was gebaseerd. Verder moet het sfeertje ook weer een welkom terug in vice city sfeertje zijn, met palmbomen, helder blauw water en een mooi strand.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind toch dat er in IV al heel wat Politie-voertuigen zitten hoor, ik denk toch dat er al genoeg zijn :puh: .

Als je er zoveel verschillende politie-veortuigen in gaat steken moeten er ook een vergelijkbare hoeveelheid andere voertuigen in...

Er zijn geen politie lamborgini's ofzo, wat je in Need for Speed bijvoorbeeld wel hebt.

De politieauto's gaan vaak niet snel. :(

Link to comment
Delen op andere websites

politie lamborgini's ofzo

Heb jij ooit een politie lamborgini gezien? Denk je echt dat ze daar ergens in Amerika denken van: persoon1: "Laten we een Lamborgini ombouwen tot een politie wagen." persoon2: "Kost dat niet te veel geld?" persoon1: "Nee hoor"

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom zo moeilijk doen over hoofdpersonen.....In Saints Row 2 (kots) zat ook vanaf het begin de optie om te kiezen hoe je eruit wilde zien.

Blank / afro american etc...dik dun noem maar op....

Zoiets moet mogelijk zijn.

Verder, het liefst geen San Andreas (sorry, ik ben waarschijnlijk de enigste die SA echt verschrikkelijk vind), maar iets nieuws.

En tsja, het zou leuk zijn als alle winkels ook daadwerkelijk winkels waren, ipv voorgevels met daarop een afbeelding van een etalage ;)

Ik vond IV toch veruit het beste...de sfeer is echt NY achtig, ze hebben dat goed neergezet om bijv times square (star junction) erin te proppen.

Link to comment
Delen op andere websites

politie lamborgini's ofzo

Heb jij ooit een politie lamborgini gezien? Denk je echt dat ze daar ergens in Amerika denken van: persoon1: "Laten we een Lamborgini ombouwen tot een politie wagen." persoon2: "Kost dat niet te veel geld?" persoon1: "Nee hoor"

Ik ben wel persoon 1 :engel:

In NFS Hot Pursuit 2 zit er 1 :D

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...