Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Geachte mensen

wie heeft een savegame met echt heel veel mods van mooie auto's enzo

stuur ze aub ff op

ajuusj

alvast thx

Geplaatst:

Mods moet je zelf installeren een savegame bevat alleen het opgeslagen spel en dus geen mods.

WEET JE MISSCHEIN HOE

WANT GISTER DEET IK HET OOK MET MERCEDES DIE IN DE PLEK VAN ADMIRAL KWAM

MAAR MIDDELWEGE T LADE STOPTE HIJ ERMEE.

Geplaatst: (bewerkt)

Mods moet je zelf installeren een savegame bevat alleen het opgeslagen spel en dus geen mods.

WEET JE MISSCHEIN HOE

WANT GISTER DEET IK HET OOK MET MERCEDES DIE IN DE PLEK VAN ADMIRAL KWAM

MAAR MIDDELWEGE T LADE STOPTE HIJ ERMEE.

(Zet capslock eens uit ;) )

Jij hebt duidelijk een Downgradepatch voor SA nodig, om daarna SAMI te installeren en dan pas lukt dit.

@Remi-X, das waar ook, der zijn een paar waar het volledig fout kan gaan ja :puh: .

Bewerkt: door Hearv94
Geplaatst:

om daarna SAMI te installeren en dan pas lukt dit.

Ga mensen lekker nog meer op het verkeerde pad zetten :7

Ja, inderdaad is SAMI wel makkelijker voor beginners, maar als je eenmaal een fout hebt ben je dik de pineut met SAMI. Het was dat ik het vroeger ook gebruikte, kwam er een probleem, werkte mijn Sa Andreas niet meer. Wat je ook deed. Zat de fout dus in de registerwaarde, kwam ik later achter. En mensen die niet erg veel verstand hebben van computers, snappen misschien al helemaal niet wat een registerwaarde inhoud.

Daarom raad ik SAMI zo sterk af. Het is even een gedoe om een mod dan ingame te krijgen, maar problemen zal je er niet van krijgen: Handmatig installeren. En dan raad ik ook nog eens Alci's IMG Editor aan, aangezien deze een behoorlijk gebruiksvriendelijke interface heeft, en je niet hoeft te rebuilden als je enkel een bestand vervangt (Gewoon op hat floppy save knopje drukken).

Geplaatst:

om daarna SAMI te installeren en dan pas lukt dit.

Ga mensen lekker nog meer op het verkeerde pad zetten :7

Ja, inderdaad is SAMI wel makkelijker voor beginners, maar als je eenmaal een fout hebt ben je dik de pineut met SAMI. Het was dat ik het vroeger ook gebruikte, kwam er een probleem, werkte mijn Sa Andreas niet meer. Wat je ook deed. Zat de fout dus in de registerwaarde, kwam ik later achter. En mensen die niet erg veel verstand hebben van computers, snappen misschien al helemaal niet wat een registerwaarde inhoud.

Daarom raad ik SAMI zo sterk af. Het is even een gedoe om een mod dan ingame te krijgen, maar problemen zal je er niet van krijgen: Handmatig installeren. En dan raad ik ook nog eens Alci's IMG Editor aan, aangezien deze een behoorlijk gebruiksvriendelijke interface heeft, en je niet hoeft te rebuilden als je enkel een bestand vervangt (Gewoon op hat floppy save knopje drukken).

ik zal het proberen

thx!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...