Jump to content

Transfender mod

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hee iedereen

Ik zoek een bepaalde versie van de Transfender mod, de versie die ik namelijk zoek kan ik steeds niet vinden.

Ik heb nu versie 1.0 geinstaleerd en dat werkt, maar de kleuren die ik op mijn ''camper'' wil toepassen zitten niet in het kleurenpallet. Op mijn vorige computer (die gecrasht was) had ik een bepaalde versie van de transfender mod waar die kleuren wel in zaten. Hier onder een link naar een youtube filmpje met de versie die ik zoek, in dit filmpje zie je bij de kleuren ook hele felle kleuren zitten zoals groen en fel rood. De versie die ik nu heb zitten die kleuren niet (zie foto).Weet iemand welke versie dat is van het youtube filmpje?

alvast bedankt :tu: Gr. Steven

filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=znXVoegsJ6E

Foto:post-98194-126125354618.jpg

Bewerkt: door vw53steven
Geplaatst:

In de beschrijving staat een link na mod. Ben je te lui, klik dan hier. :)

Dat weet ik, en dat heb ik ook al geprobeert alleen die site is under construction, ik kan de download op die site ook niet vinden.

Geplaatst:

Wat je dan nog kunt proberen is een topic te plaatsen op hun forum (klik!) met daarbij de link na het filmpje. Let wel op dat je engels typt!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...