Rockstar* Geplaatst: 14 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2005 Heb ik lekker gta san andreas voor de xbox gekocht stop ik hem erin krijg ik zo fout melding van your xbox cant recenize this disk bla bla bla :angry: dis ik leen ff er een van een vriend doet ie het ook niet kan iemand me helpen met dit probleem Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tibo Geplaatst: 14 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2005 neen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-Zero Geplaatst: 14 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2005 neen pleas niet spammen, stop ik hem erin krijg ik zo fout melding van your xbox cant recenize this disk bla bla bla is de lazer vuil of beschadigt dis ik leen ff er een van een vriend doet ie het ook niet of kan jouw x-box de andere spellen aan maar sa niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NeoPhythe Geplaatst: 14 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2005 cd fout ? dus trug naar de winkel...? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-Zero Geplaatst: 14 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2005 cd fout ? dus trug naar de winkel...? als die andere cd het ook niet doet,lijkt me dan niet.maar als je de x-box al 2 jaar hebt ,kan het zijn dat de x-box sanandreas niet aankan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rockstar* Geplaatst: 14 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2005 ja ik heb hem al geruild dus dat werkt ook niet <_< en die lazer vuil lijkt me niet want gta vc en 3 doen het wel gewoon Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rockstar* Geplaatst: 14 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2005 me xbox is wel uit 2002 maar dat maakt toch niks uit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rockstar* Geplaatst: 14 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2005 o ja trouwens ik hoorde dat je een xbox kunt update klopt dat of is dat verzonen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 14 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2005 Niet (drie)dubbelposten :blink: :angry: er is daarvoor een edit knopje !!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scott16 Geplaatst: 14 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2005 En jij niet voor Moderator spelen. :rolleyes: @ Rockstar*: Is je X-Box misschien defect? Zitten er geen krasjes op de disc? Kijk of er iets met je laser is. Meer zou ik ook niet weten. Dan moet je waarschijnlijk een nieuwe X-Box aanschaffen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 14 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2005 (bewerkt) En jij niet voor Moderator spelen. :rolleyes: ik speel niet voor moderator ik wijs hem er alleen op dat er een edit knopje is :rolleyes: helpen mag toch wel of is dat verboden op dit forum :rolleyes: Bewerkt: 14 juni 2005 door jowx Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rockstar* Geplaatst: 15 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2005 ja maar hoe moet ik bij me laser komen dan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
aard Geplaatst: 17 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2005 kap eraf, en dan laser met wattestokje en pure alcohol 9minimaal 96%) zachtjes overvrijven met wattestokje. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.