Jump to content

wrong disc?

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb eeb orginele dvd san andreas.

deze wil niet opstarten via icoon op het bureaublad. de melding geeft hij wrong disc could not find.

Nu is dat op zich niet lastig ik kan gewoon via setup WEL het sppel starten van de schijf, maar om multiplayer te spelen kom ik hier niet verder door.

Ik heb meerdere stations, mijn interne dvd ziet de dvd niet eens dus heb ik het via F de externe gedaan.Via dit station kan ik wel spelen mits ik zelf via de verkenner de dvd opspeur.

Waarschijnlijk denk ik , is de DVD voorgeprogrameerd om via de eerste dvd station te spelen, hoe kanik dit veranderen dat hij gewoon vanaf mijn tweede dvd speler opstart en we multilayer eens kunnen uitproberen?

bvd

Marco en jasper

Geplaatst:

Verwijder gta_sa.set eens uit je User Files map. Ik had ook het probleem dat SA niet wou starten via de snelkoppeling, maar daarna werkte het weer.

Als het daaraan niet ligt weet ik het helaas niet.

Geplaatst:

De makkelijkste methode is door het spel opnieuw te installeren vanaf de DVD-drive die de DVD wel herkent. De moeilijke methode is waarschijnlijk knutselen aan het register om de de drive naam (E: of F: enz.) te veranderen van het ene DVD station naar het andere DVD station. Maar ik weet niet precies of dat goed werkt en waar je die waarde moet veranderen. Het register is sowieso niet iets waar je zomaar aan moet zitten. Dus hopelijk geeft een herinstallatie je niet al te veel werk. Succes. ^_^

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb eeb orginele dvd san andreas.

deze wil niet opstarten via icoon op het bureaublad. de melding geeft hij wrong disc could not find.

Nu is dat op zich niet lastig ik kan gewoon via setup WEL het sppel starten van de schijf, maar om multiplayer te spelen kom ik hier niet verder door.

Ik heb meerdere stations, mijn interne dvd ziet de dvd niet eens dus heb ik het via F de externe gedaan.Via dit station kan ik wel spelen mits ik zelf via de verkenner de dvd opspeur.

Waarschijnlijk denk ik , is de DVD voorgeprogrameerd om via de eerste dvd station te spelen, hoe kanik dit veranderen dat hij gewoon vanaf mijn tweede dvd speler opstart en we multilayer eens kunnen uitproberen?

bvd

Marco en jasper

Op het icoon > rechter muisknop > als administrator uitvoeren.

hopelijk helpt hij, bij mij wel altijd :bier:

Bewerkt: door PrioXCoMBo

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...