Dark_Zemy Geplaatst: 20 december 2009 Rapport Geplaatst: 20 december 2009 (bewerkt) Ik heb weer wat zitten kloten met paint, het is niet veel, maartoch.. Ik denk dat ik maar eens over ga stappen op PhotoShop. Ik vind Signatures maken ineens heel leuk. Bewerkt: 20 december 2009 door Dark_Zemy Reageren
woveriene Geplaatst: 20 december 2009 Rapport Geplaatst: 20 december 2009 (bewerkt) Ik heb weer wat zitten kloten met paint, het is niet veel, maartoch.. Ik denk dat ik maar eens over ga stappen op PhotoShop. Ik vind Signatures maken ineens heel leuk. Kwaliteit signature is ver****** door de uploadsite, dus heeft iemand een betere site om te uploaden? Goed gedaan, vooral met paint dan Probeer uploaden hier eens 6/10 Bewerkt: 20 december 2009 door woveriene Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 20 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 20 december 2009 Ik heb weer wat zitten kloten met paint, het is niet veel, maartoch.. Ik denk dat ik maar eens over ga stappen op PhotoShop. Ik vind Signatures maken ineens heel leuk. Kwaliteit signature is ver****** door de uploadsite, dus heeft iemand een betere site om te uploaden? Goed gedaan, vooral met paint dan Probeer uploaden hier eens 6/10 Bedankt, het ziet er nu ook een stuk beter uit. Reageren
Royboow Geplaatst: 20 december 2009 Rapport Geplaatst: 20 december 2009 netjes hoor, mooie kwali. Zeker met paint... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.