Djmaddox Geplaatst: 20 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2009 Waar zit jij het liefst bij jou thuis? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dieko Geplaatst: 20 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2009 Op de computer stoel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bierbuikje Geplaatst: 20 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2009 (bewerkt) Ik lig het liefst op de bank en mijn vriendin ligt het liefst op mij. Bewerkt: 20 december 2009 door Bierbuikje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BoerBanaan Geplaatst: 20 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2009 Op de computer stoel Ik ook of op de vloerverwarming Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 20 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2009 Op mijn bed terwijl ik met de Playstation 3 game. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr.Oppai Geplaatst: 20 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2009 op mijn bureau stoel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 20 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2009 Op de stoel achte rmijn computer, zoals wel meerdere hier . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MidnightMayhem Geplaatst: 20 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2009 Zetel :3 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GreyFox-Smurf Geplaatst: 20 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2009 In mn bed achter de ps3 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Amfetamientje Geplaatst: 20 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2009 Als ik echt wil ontspannen ga ik lekker op mijn bank zitten/liggen maar omdat ik bijna altijd wel iets te doen heb komt het vaker voor dat ik in mijn bureaustoel zit. Op zich is dat ook wel weer iets goeds, zo blijft die bank heel speciaal. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Royboow Geplaatst: 20 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2009 op de grond Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
moechy Geplaatst: 20 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2009 Ik lig het liefst op de bank en mijn vriendin ligt het liefst op mij. Heb jij een vriendin? Ö Damn die had ik niet zien aankomen... OT: Boeit me niet echt waar ik zit xD. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 20 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2009 Lekker onderuitgezakt in het hoekje van onze grote hoekbank. Maar als ik een computerspelletje speel zet ik mijn 'Poäng" (da's Ikeaans voor lekkere stoel ) voor de tv. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
j0uk3 Geplaatst: 21 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2009 Op m'n bank met afgezaagde achterpoten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dakendak Geplaatst: 21 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2009 Ik zit het liefst op m'n computerstoel, en liggen op m'n bed. Wat ik daar doe... Naja, ik ben niet voor niets the Cockfather... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.