PowerPats Geplaatst: 21 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2009 Ik zit het liefst op mijn reet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 21 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2009 Ik zit het liefst op mijn reet. Ja ik toch ook wel, als je op andere plaatsen gaat zitten dan kan je toch wel een onaangenaam gevoel hebben. Ik lig toch altijd het liefste in mijn bedje. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 21 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2009 Aan het raam, kijkend naar de lucht, schrijfblok op mijn schoot, pen in mijn hand.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rinaldootje Geplaatst: 21 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2009 Half zittend, Half liggend in me bed tegen me muur aan. Plankje op me schoot. Potlood in me hand en maar neer tekenen wat ik maar bedenk. Lekkere muziek die uit me oordopjes uit me psp komt. En lekker drinken naast me. Of uiteraard achter de pc. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst: 21 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2009 Ik kies dan toch voor m'n bedje, hoewel hangen op de bank ook niet slecht is Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 21 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2009 Op m'n boxspring.. Daar kan ik op alle mogelijke manieren op zitten/liggen/rollen/etc.. En met een tv, laptop en met een beetje geluk m'n vriendin binnen bereik verveel ik me nooit.. ^^ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Royboow Geplaatst: 22 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2009 ik heb een nieuwe liefde, mijn mooie rieten stoel, daar kan ik al het riet lekker tussenuit pulken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ArticLight Geplaatst: 22 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2009 (bewerkt) In mn bed achter de ps3 Waarom staat jou bed achter de PS3? Ontopic: Eh, op de bank, in bed of op de computerstoel, maar het liefst op m'n drumkruk. Bewerkt: 22 december 2009 door ArticLight Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Revolution-Designer Geplaatst: 22 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2009 Op de WC terwijl ik hem eens grondig benuttig. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lexus123 Geplaatst: 22 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2009 Op mijn scheten zit is het liefst. Maar nu even zonder dollen. M'n ouders waterbed is toch wel de chillste plek in dit huis. Dat ding ligt echt GEWELDIG! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Twister24 Geplaatst: 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2009 Ik lig het liefst op de bank en mijn vriendin ligt het liefst op mij. Heb jij een vriendin? Ö Damn die had ik niet zien aankomen... OT: Boeit me niet echt waar ik zit xD. Dan wil ik niet weten waar normaal aan het gamen bent! OT: Op mn bureaustoel met de grote scheur erin achter mijn computertje! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
moechy Geplaatst: 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2009 Ik lig het liefst op de bank en mijn vriendin ligt het liefst op mij. Heb jij een vriendin? Ö Damn die had ik niet zien aankomen... OT: Boeit me niet echt waar ik zit xD. Dan wil ik niet weten waar normaal aan het gamen bent! OT: Op mn bureaustoel met de grote scheur erin achter mijn computertje! Ik wil niet weten wat jij denkt waar ik zit! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TZG Geplaatst: 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2009 lekker op de design stoel in de woonkamer (€3500,- ) terwijl ik op de ps3 met full hd tv speel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rockcompany Geplaatst: 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2009 Ik lig het liefst op de bank en mijn vriendin ligt het liefst op mij. Dit dus... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
onbekendeIV Geplaatst: 24 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2009 op mn poeperd op een stoel met een muis en een toestenbord in mijn hand Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.