PrioX Geplaatst: 23 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2010 Ik lig meestal op me bed met de laptop op me schoot en de Xbox controller in mijn handen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TomFurga Geplaatst: 25 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2010 In een makkelijke stoel met m'n laptop voor me. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
willymazout Geplaatst: 29 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 29 januari 2010 Op de tafel voor de tv. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 4 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 4 februari 2010 In m'n stoel/bank/bed . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bramboy Geplaatst: 4 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 4 februari 2010 Op me kamer in me bureau stoel voor me bureau of in de woonkamer op de ligbank Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 4 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 februari 2010 Op de tafel voor de tv. Waarom lig jij op de tafel? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Doesthematter Geplaatst: 4 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 4 februari 2010 Op de bank.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GekkieJ01 Geplaatst: 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 5 februari 2010 De stoel achter de eettafel met de laptop erop zoals nu, en dan lekker met je poten op de stoel tegenover je OF*: In bed met ps3 controller in je hand. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BoerBanaan Geplaatst: 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 5 februari 2010 De plek waar ik nu zit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA-top Geplaatst: 6 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 6 februari 2010 voor mijn tv en pc Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Haas Geplaatst: 6 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 6 februari 2010 Op m'n computerstoel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommx Geplaatst: 12 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 12 februari 2010 De zetel zal wel het geilste klinken in mijn oren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flokkert Geplaatst: 23 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2010 bij de tv en de pc Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
game~skater Geplaatst: 26 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 26 februari 2010 Het liefst op mijn reet. Zitten op mijn rechter schouder heb ik ook geprobeerd: geen succes. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FrankDangerz Geplaatst: 26 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 26 februari 2010 In bad, moet er wel warm water bij zijn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.