Fiegel5 Geplaatst: 26 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 26 februari 2010 Het liefste in de bank, lekker hand in hand. Of samen liggend in bed natuurlijk.. Ben ik alleen, dan gewoon waar ik maar zitten kan. Meestal loop ik trouwens ook gewoon door mn kamer te paraderen . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.PhoeniX. Geplaatst: 28 april 2016 Rapport Share Geplaatst: 28 april 2016 Bij voorkeur zit ik op zo'n tweepersoons-bank in de woonkamer, héél af en toe ook weleens op m'n bed als 't 's avonds laat is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NicolaB Geplaatst: 29 april 2016 Rapport Share Geplaatst: 29 april 2016 (bewerkt) puuy, maakt mij niet zo veel uit eigenlijk. Natuurlijk is een lekkere comfortabele zitting wel lekker. Zo kan ik heerlijk in m'n auto zitten of op de bank. Maar specifiek een favoriete zitplek? Dat niet echt. Bewerkt: 29 april 2016 door NicolaB Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.