pdclub Geplaatst: 20 december 2009 Rapport Geplaatst: 20 december 2009 hoe kan je mods op de ps2 ? bijv: dit filmpje http://www.youtube.com/watch?v=VZic4_Uz-FQ en deze met als titel : gta 4 ( ps2) Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 20 december 2009 Rapport Geplaatst: 20 december 2009 (bewerkt) Je kan je PS2 niet modden en je kan GTA IV ook niet op een PS2 spelen . @Onder mij, dus is het op dit forum niet te modden . Bewerkt: 20 december 2009 door Hearv94 Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 20 december 2009 Rapport Geplaatst: 20 december 2009 Je kan je PS2 niet modden en je kan GTA IV ook niet op een PS2 spelen . Je kan de PS2 wél modden, maar dan gaan we de illegale kant op volgens mij? Reageren
.Timothy Geplaatst: 20 december 2009 Rapport Geplaatst: 20 december 2009 Ik heb die filmpjes niet in zijn geheel bekeken, maar wat ik daar zie is een gemodificeerde GTA San Andreas en onmogelijk GTA IV. Ik heb zelf geen PlayStation 2, dus hoe je modificaties op de PS2 moet gebruiken zou ik niet weten. Ik heb je topic even verplaatst naar de Modding Fora. Reageren
Pesimist Geplaatst: 21 december 2009 Rapport Geplaatst: 21 december 2009 (bewerkt) ik weet wel hoe je het kan alhoewel het mag niet. Niet gta4 of zo:p Bewerkt: 21 december 2009 door musii42 Reageren
Kryziek Geplaatst: 22 december 2009 Rapport Geplaatst: 22 december 2009 Als je SA zelf al voor de PS2 gekocht hebt mag je hem best overbranden en dan gaan modden. Daar is niets illegaals aan. Maar je moet je PS2 dan wel ombouwen, dat is alleen illegaal als je er gedownloade spellen op speelt die je zelf niet origineel hebt. Je kunt hem bijv. laten ombouwen omdat je je originele spel niet beschadigd wil hebben. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.