MidnightMayhem Geplaatst: 20 december 2009 Rapport Geplaatst: 20 december 2009 (bewerkt) Hee forummers, Ik heb een kleine vraag: bestaat er een soort programma waarmee ik kan downgraden van patch 5 naar patch 4? Ik heb nu even geen zin voor een uninstall. Okay, topic can be closed. Bewerkt: 20 december 2009 door MidnightMayhem Reageren
.Senne Geplaatst: 20 december 2009 Rapport Geplaatst: 20 december 2009 Patch 4 gewoon installeren over de installatie met patch 5, dat lijkt me het meest logisch. Reageren
MidnightMayhem Geplaatst: 20 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 20 december 2009 Patch 4 gewoon installeren over de installatie met patch 5, dat lijkt me het meest logisch. Zorgt dat niet voor crashes ofzo? Reageren
jvj Geplaatst: 20 december 2009 Rapport Geplaatst: 20 december 2009 Patch 4 gewoon installeren over de installatie met patch 5, dat lijkt me het meest logisch. Zorgt dat niet voor crashes ofzo? neen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.