Jump to content

Waarom zijn wij mannen?


Visser23

Recommended Posts

Nou, last van scherpe tanden zul je niet krijgen. Die oma's pijpen goed! Lekker zacht.
Zullen we het hierbij laten wat betreft de seksuele ervaringen van jullie? Dank u!

Ontopic.

[EDIT]

Ervaring?
Rechts inhalen én het gras voor m'n poten wegmaaien? Nu nog achteruit inparkeren en je bent een vent.. ^^
Link to comment
Delen op andere websites

Waarom zou veel met vrienden bellen slecht zijn? Ik vind het juist leuk! :)

De helft (of meer) van de dingen die jullie opnoemen, vind ik juist leuk. Dat kunnen jullie alleen niet zien, vanwege jullie vertroebelde puberale kijk op de wereld. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Te puberaal hier.

Ik kijk eens rond bij en bij de helft van alle dingen die de mannen doen of kunnen. Doe ik niet eens of kan ik niet eens.

En meer dan de helft van de dingen die vrouwen kunnen, doen. Kan ik juist wel of doe ik.

En al die vooroordelen. Vrouwen kunnen geen auto rijden. Ik vind dat vele vrouwen beter kunnen auto rijden dan de gemiddelde man. Vrouwen houden zich tenminste nog altijd aan de regels. Vinden het niet nodig om met gevaarlijk weer met 150 KM/pu te rijden over de snelweg. En ze doen niet stoer tegenover andere alleen om zich te bewijzen.

Ze uiten hun gevoelens makkelijker. Waardoor je als man juist kan proberen de vrouw te troosten.

Vrouwen begrijpen andere makkelijker dan mannen.

Vrouwen weten vaker wat ze willen. Mannen moeten vaak denken over wat ze gaan doen en wat ze nemen. Terwijl juist een vrouw sneller beslissingen neemt en vaker ook bij die beslissing blijft. Terwijl een man soms wel iedere minuut kan veranderen van gedachte.

Mannen moeten weer eens praten over wat ze in hun vrije tijd op seksueel gebied doen. (Masturberen, welke chick ze nu weer gepaald hebben) Vrouwen vertellen dat allemaal niet. Waardoor het onderwerp meeste keren wel zinnig blijft.

Vrouwen zijn beleefder.

Mannen vaker niet. Ze lopen te boeren en te ruften wanneer ze maar kunnen. En andere lachen erom. NASTY

En ja ik ben een man. Maar hoe jullie allemaal zo over vrouwen praten. minstens 60% van dat alles is niet eens waar.

Ik geeft toe.

Soms bel ik met vrienden en merk ik dat het gesprek meer dan 2 minuten heeft geduurt.

Ik doe vaak meerdere dingen tegelijkertijd.

Ik kan koken en schoonmaken. Ik weet hoe de wasmachine werkt en ik kan strijken.

het is me nog nooit gelukt om te douchen en aan te kleden in 10 minuten

Ik ben emotioneel ingesteld.

Ik begrijp anderen.

Ik ben beleefd.

Het enige waarmee ik gericht kan gooien is een handbal. Vanaf de middelijn in de basketbal basket.

Me eten dood maken. het lukt me al vaak niet om naar de geweld tegen dieren op TV te kijken. Ben tijdelijk zelfs Vegetariër geweest.

Ik 5 dagen weg? Ik heb echt wel meer dan 1 koffer nodig. Op 2 dagen schoolkamp had ik al 1 koffer en een sporttas nodig.

Die monumentale hoeveelheid geld gaat bij mij naar games. Dus veel spaar ik niet uit.

Me zus is wel de laatste persoon met wie ik kan opschieten.

enz. enz.

Als ik dus al deze dingen moet geloven ben ik meer vrouw dan man.

Maar ik geloof dit alles niet. Waarom zou je moeten geloven aan het beeld dat de maatschappij over iedereen tekent.

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom zou veel met vrienden bellen slecht zijn? Ik vind het juist leuk! :)

De helft (of meer) van de dingen die jullie opnoemen, vind ik juist leuk. Dat kunnen jullie alleen niet zien, vanwege jullie vertroebelde puberale kijk op de wereld. :D

Hahaha, true :puh:

Trouwens, je vorige link met die slippertje, ik klikte erop, en zag twee hangmemmem :7 dus ehh...

Hoop bladiebla

Wel eens gedacht dat dit een grap is, en dus niet serieus genomen moet worden? :puh:

Bewerkt: door Zakura
Link to comment
Delen op andere websites

Vrouwen kunnen mij iig wel laten zweten, als ze vragen of ik niks anders zie aan ze. :7

Ik weet niet of dit al gepost is maar daar kom ik vanzelf wel achter..

http://www.youtube.com/watch?v=O7yeMM5P1Zg

Klopt helemaal niks van, dat filmpje hoort niet te bestaan.

Ik begrijp niet hoe vrouwen zulke leugens op kunnen hangen over zichzelf, de man heeft gelijk :dans:

Bewerkt: door Snowleopard
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...