michelted Geplaatst: 14 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2005 Hallo, ik heb een probleem bij san andreas pc, ik heb hem vanmiddag net gekocht Als het filmpje is geweest en het laadscherm krijg ik een zwart scherm te zien, als ik op een toets druk sluit hij hem af, hoe kan dit??????????? Alvast bedankt, Michel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-Zero Geplaatst: 14 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2005 wat zijn de specs van de computer dan kunnen pas een oplossing verzinnen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
michelted Geplaatst: 14 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2005 wat zijn de specs van de computer dan kunnen pas een oplossing verzinnen. amd athlon 2000+ 1.67 gigh. 512 mb ram windows xp geforce mmx 440 wat wil je nog meer weten? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Damos Geplaatst: 16 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2005 ik heb het zelfde gehad maar hij deed het vanzelf weer :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.