yannick0077 Geplaatst: 20 december 2009 Rapport Geplaatst: 20 december 2009 (bewerkt) weet iemand hoe ik een asi loader kan gebruiken asl het goed is hoef je alleen de dsound.dll file in de map te doen maa als ik het dsound.dll file in de map doe van gta dan geeft hij bij het opstarten aan kan iemand me helpen A.U.B gr Yannick >>> Door Hanneswasco: Verplaatst naar Modding forum.<<< Bewerkt: 20 december 2009 door Hanneswasco Reageren
Luccie1997 Geplaatst: 27 december 2009 Rapport Geplaatst: 27 december 2009 weet iemand hoe ik een asi loader kan gebruiken asl het goed is hoef je alleen de dsound.dll file in de map te doen maa als ik het dsound.dll file in de map doe van gta dan geeft hij bij het opstarten aan kan iemand me helpen A.U.B gr Yannick >>> Door Hanneswasco: Verplaatst naar Modding forum.<<< Kopieer je het bestand of sleep je het bestand de map in? Reageren
.Senne Geplaatst: 27 december 2009 Rapport Geplaatst: 27 december 2009 Voer LaunchIV.exe en andere .exe's in de IV map als admin uit. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.