Jump to content

iPod -> Computer


XiPE

Recommended Posts

Hoi,

Ik heb net mijn Computer geherformateerd en heb van mijn muziek geen back-up gemaakt.

Het grootste deel van mijn muziek staat nog op mijn iPod, en ik weet dat er programma's zijn die dienen om de muziek terug op de computer te zetten,

maar na een hele tijd te google'n kom ik op allemaal betalende programma's of programma's die de bestanden een andere naam geeft..

Dus, heeft iemand een programma dat, gratis, bestanden van je iPod op je PC kan zetten?

Link to comment
Delen op andere websites

Haast elk iPod ripping programma is betalend of begrensd. Een trial kan bijvoorbeeld maar 100 liedjes rippen en dat is het, een andere kan er maar één per keer. Het is echt zwaar moeilijk om een goede te vinden, en meestal moet je deze betalend of illegaal verkrijgen. :(

Link to comment
Delen op andere websites

Als je via iTunes hebt ingeschakeld dat je ook bestanden via Deze computer op je iPod kan zetten, is er een oplossing. Je kunt dan via Deze computer net als een USB stick je iPod bereiken. De bestanden staan in een verborgen map (Extra > Mapopties > Verborgen bestanden of mappen weergeven), de titels van de bestanden zijn alleen anders maar de ID3-tags leest hij wel.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...