DingeZ Geplaatst: 20 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2009 Ik heb pas mijn OS opnieuw geïnstalleerd want ik had nog een 32-bits Windows7 RC draaien. Dus die heb ik vervangen door de uiteindelijke 64-bit Windows 7 Ultimate N. Maar als ik nu GTA IV opstart krijg ik een foutmelding dat WMVCore.DLL mist. Iemand een idee? Voor als jullie nog mijn specs willen weten. Intel Core i7 920 @ 4GHz met Scythe Mugen 2 OCZ Gold 6GB 1333MHz MSI X58 Pro Sapphire ATI 4870 1GB (binnenkort Sapphire ATI HD5870 Vapor-X 1GB) 2x WD Green 640GB Raid 0 Cooler Master Real Power M700 Antec Nine Hundred Two Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 20 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2009 daar komt het wss door, je hebt de N versie, die mist geloof ik windows media player, en je hebt nou juist een dll daarvan nodig. op de microsoft site kun je windows media player downloaden, download die en dan zou hij moeten werken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DingeZ Geplaatst: 31 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 31 december 2009 Ik ben er inmiddels ook achter gekomen dat dat echt de enige oplossing is. Denk ik eindelijk van media player af te zijn... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.