Jump to content

Geen match voor dates? :S


ddevries

Recommended Posts

Zoals de titel al een beetje voorzegt, geen match voor dates.

Elke keer als ik 1 van de meisjes van love-meet en die andere site probeer te gaan daten, krijg ik na een tijdje een e-mail van love-meet [of die andere site natuurijk] dat er geen 'perfecte match' is gevonden door de 'super computer'.

Pas had ik dat er in de e-mail stond dat ik beter met een man kon gaan daten omdat die een betere 'match' had :S.

Ik heb alleen wel PER ONGELUK met de trainer de dates op 100% gezet, maar daarvoor had ik al hetzelfde.

Iemand de zelfde ervaring gehad?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het nog nooit geprobeerd, maar er zal dan ook gewoon geen enkel meisje zijn dat echt bij je past he. Ga naar een echte datingsite en je zal ook niet altijd een perfecte match vinden hoor. ;)

Er zijn maar enkele meisje die je kan daten (hier te vinden) en deze passen allemaal niet echt goed bij Niko, vind ik.

Link to comment
Delen op andere websites

Er zijn maar enkele meisje die je kan daten (hier te vinden) en deze passen allemaal niet echt goed bij Niko, vind ik.

Dat zijn nou precies de meisjes die ik probeer maar daar gaat het dus fout.

Zoals al eerder gezegt krijg ik dus zo'n e-mail dat ze me niet verder kunnen helpen :S.

Edit:

Ik heb een foto van de e-mail, hoewel ik denk dat sommige die wel eens zijn tegen gekomen in het spel.

gtaiv2009122110593787s.png

Bewerkt: door ddevries
Link to comment
Delen op andere websites

Er zijn maar enkele meisje die je kan daten (hier te vinden) en deze passen allemaal niet echt goed bij Niko, vind ik.

Dat zijn nou precies de meisjes die ik probeer maar daar gaat het dus fout.

Zoals al eerder gezegt krijg ik dus zo'n e-mail dat ze me niet verder kunnen helpen :S.

Edit:

Ik heb een foto van de e-mail, hoewel ik denk dat sommige die wel eens zijn tegen gekomen in het spel.

>>> Door Hanneswasco: Afbeelding uit quote verwijderd, gelieve dit in het vervolg zelf te doen.<<<

Ik heb onlangs ook een gelijkaardig probleem gehad. Ik had ook met de trainer gewerkt, dates 100%. Ik ging eens uit en ik schoot per ongeluk en Niko's lief wil me 'nooit meer' zien.(ze stonden niet meer in m'n mobieltje, maar wel in de statistieken) Ik heb dagen gewacht, zonder resultaat, ik kon ze niet vinden op het net.

-Ik heb de trainer afgezet (die functie zit in de trainer zelf, bij opties menu 2), en niet van de pc verwijdert, zodat m'n custom cars er nog waren.

-Tijdje wachten, vriendinnetje daten op het net en alles is weer ok.

-Trainer terug actief zetten met een toetsencombinatie

:klap:

Link to comment
Delen op andere websites

Er zijn maar enkele meisje die je kan daten (hier te vinden) en deze passen allemaal niet echt goed bij Niko, vind ik.

Dat zijn nou precies de meisjes die ik probeer maar daar gaat het dus fout.

Zoals al eerder gezegt krijg ik dus zo'n e-mail dat ze me niet verder kunnen helpen :S.

Edit:

Ik heb een foto van de e-mail, hoewel ik denk dat sommige die wel eens zijn tegen gekomen in het spel.

>>> Door Hanneswasco: Afbeelding uit quote verwijderd, gelieve dit in het vervolg zelf te doen.<<<

Ik heb onlangs ook een gelijkaardig probleem gehad. Ik had ook met de trainer gewerkt, dates 100%. Ik ging eens uit en ik schoot per ongeluk en Niko's lief wil me 'nooit meer' zien.(ze stonden niet meer in m'n mobieltje, maar wel in de statistieken) Ik heb dagen gewacht, zonder resultaat, ik kon ze niet vinden op het net.

-Ik heb de trainer afgezet (die functie zit in de trainer zelf, bij opties menu 2), en niet van de pc verwijdert, zodat m'n custom cars er nog waren.

-Tijdje wachten, vriendinnetje daten op het net en alles is weer ok.

-Trainer terug actief zetten met een toetsencombinatie

:klap:

Dus zoals jij t zegt is t eigenlijk:

- trainer uit etten

- tijdje wachten

- opzoeken op het internet

- weer even wachten

- dan daten

Alleen nog eventjes om mijn probleem duidelijk uit te leggen:

Ik kan niet eens met ze in contact komen.

Als ik op 'DATE' klik krijg ik na een tijdje de e-mail in bovenstaande foto.

Greets.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Er zijn maar enkele meisje die je kan daten (hier te vinden) en deze passen allemaal niet echt goed bij Niko, vind ik.

Dat zijn nou precies de meisjes die ik probeer maar daar gaat het dus fout.

Zoals al eerder gezegt krijg ik dus zo'n e-mail dat ze me niet verder kunnen helpen :S.

Edit:

Ik heb een foto van de e-mail, hoewel ik denk dat sommige die wel eens zijn tegen gekomen in het spel.

>>> Door Hanneswasco: Afbeelding uit quote verwijderd, gelieve dit in het vervolg zelf te doen.<<<

Ik heb onlangs ook een gelijkaardig probleem gehad. Ik had ook met de trainer gewerkt, dates 100%. Ik ging eens uit en ik schoot per ongeluk en Niko's lief wil me 'nooit meer' zien.(ze stonden niet meer in m'n mobieltje, maar wel in de statistieken) Ik heb dagen gewacht, zonder resultaat, ik kon ze niet vinden op het net.

-Ik heb de trainer afgezet (die functie zit in de trainer zelf, bij opties menu 2), en niet van de pc verwijdert, zodat m'n custom cars er nog waren.

-Tijdje wachten, vriendinnetje daten op het net en alles is weer ok.

-Trainer terug actief zetten met een toetsencombinatie

:klap:

Dus zoals jij t zegt is t eigenlijk:

- trainer uit etten

- tijdje wachten

- opzoeken op het internet

- weer even wachten

- dan daten

Alleen nog eventjes om mijn probleem duidelijk uit te leggen:

Ik kan niet eens met ze in contact komen.

Als ik op 'DATE' klik krijg ik na een tijdje de e-mail in bovenstaande foto.

Greets.

Kheb t nu een paar keer [maak dar maar heel wat keer van] geprobeert zoals r in het bovenstaande bericht staat beschreven [door mezelf en jvj] maar het lukt/helpt niet. iemand nog tips en alvast voordat er wordt gezegd dat ik beter opnieuw een spel kan beginnen nee liever niet nee ik heb mn saves geback-upt en het spel al voor de 100% dus vin ik t natuurijk erg naaiend om opnieuw te moeten beginnen.

Greets.

Link to comment
Delen op andere websites

Kheb t nu een paar keer [maak dar maar heel wat keer van] geprobeert zoals r in het bovenstaande bericht staat beschreven [door mezelf en jvj] maar het lukt/helpt niet. iemand nog tips en alvast voordat er wordt gezegd dat ik beter opnieuw een spel kan beginnen nee liever niet nee ik heb mn saves geback-upt en het spel al voor de 100% dus vin ik t natuurijk erg naaiend om opnieuw te moeten beginnen.

Greets.

en als ik nou mij savegames aan jou stuur? Ik heb ook 100% gehaald en heb alle vriendinnetjes

Bewerkt: door jvj
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...