Royboow Geplaatst: 20 december 2009 Rapport Geplaatst: 20 december 2009 Wat vinden jullie ervan Reageren
Die Hard Geplaatst: 20 december 2009 Rapport Geplaatst: 20 december 2009 (bewerkt) <Mijn fout, sorry...> Bewerkt: 20 december 2009 door Die Hard Reageren
Gijsso Geplaatst: 20 december 2009 Rapport Geplaatst: 20 december 2009 Even kijken, je hebt dus van hier (of ergens anders), het stofje en dan het logo van 3fm genomen, een andere compositie en dan de tekst erbij? Ik vind het niet echt iets. Ik snap wel dat jij een bericht aan iedereen hier wilt sturen, maar ik denk dat je met dezelfde elementen veel beter kan. Bijvoorbeeld is het 3fm logo niet echt goed gerenderd en de lettertype past er niet echt bij. Misschien als je zo'n transparante sig maakt, hoef je er echt geen border omheen. Als je de buitenste delen een beetje vervaagd, dan krijg je hetzelfde effect, en behoud je de transparantie. De compositie op zich is niet slecht, maar omdat het Stop Malaria belangrijker is dan het Serious Request, had je beter het stofje boven het andere logo kunnen leggen. Verder denk ik ook wel een ander lettertype. Conclusie: Het idee vind ik absoluut top, alleen het wordt vrij matig uitgevoerd waardoor ik jou een 5,5/10 moet geven. Je hebt nog een paar dagen om het te veranderen. Veel succes als je het opnieuw gaat doen Reageren
Royboow Geplaatst: 21 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 21 december 2009 ik zal hem gaan veranderen, denk ik Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.