Jump to content

Misschien een 3de hint naar een nieuwe GTA


PrioX

Recommended Posts

Ik heb misschien een derde hint gevonden naar een nieuwe GTA.

- In de

van TBoGT zie je op het einde van de video een vliegtuig weg vliegen, op de staart van dat vliegtuig staat het nummer:

LJK 24051972

-Ik dacht dit : LJK 24051972> 24 mei 1972 > LJK misschien het land ?

Wat denken jullie ? (Of is dit te ver gezocht)?

[table=header] 26 november 2011 [/table]

Het nummer bevat de cijfers 2405, de cijfers zijn ook gespot in de eerste trailer van GTA V.

Bewerkt: door PrioXCoMBo
Link to comment
Delen op andere websites

:7 Dat is echt ver gezocht.

Dat is het nummer van het vliegtuig...

Toen ik LJK zag staan dacht ik direct aan JFK, omdat Francis International gebaseerd is op JFK International.

Maar het nummer van het vliegtuig kan toch een hint zijn (Ik zeg ook wel dat het ver gezocht is maar het is mogeljk)

Link to comment
Delen op andere websites

Maar het nummer van het vliegtuig kan toch een hint zijn (Ik zeg ook wel dat het ver gezocht is maar het is mogeljk)

Ik heb net een mogelijkheid gezocht, Avallaneda, op 24 mei 1972 werd de dertiende finale van de Copa Libertadores gewonnen door de stad Avallaneda (CA Independente), misschien iets? :7

Link to comment
Delen op andere websites

Maar het nummer van het vliegtuig kan toch een hint zijn (Ik zeg ook wel dat het ver gezocht is maar het is mogeljk)

Ik heb net een mogelijkheid gezocht, Avallaneda, op 24 mei 1972 werd de dertiende finale van de Copa Libertadores gewonnen door de stad Avallaneda (CA Independente), misschien iets? :7

Ik snap hem niet ? :puh:

Bewerkt: door PrioXCoMBo
Link to comment
Delen op andere websites

Maar het nummer van het vliegtuig kan toch een hint zijn (Ik zeg ook wel dat het ver gezocht is maar het is mogeljk)

Ik heb net een mogelijkheid gezocht, Avallaneda, op 24 mei 1972 werd de dertiende finale van de Copa Libertadores gewonnen door de stad Avallaneda (CA Independente), misschien iets? :7

Ik snap hem niet ? :puh:

De finale van de Europaleagu voor bekerwinnaars was ook op die dag, tussen Rangers en een andere ploeg :7 .

Snap je hem niet? Dertiende, buiten dat is dat het enige dat ik kan vinden :7 .

Link to comment
Delen op andere websites

Maar het nummer van het vliegtuig kan toch een hint zijn (Ik zeg ook wel dat het ver gezocht is maar het is mogeljk)

Ik heb net een mogelijkheid gezocht, Avallaneda, op 24 mei 1972 werd de dertiende finale van de Copa Libertadores gewonnen door de stad Avallaneda (CA Independente), misschien iets? :7

Ik snap hem niet ? :puh:

De finale van de Europaleagu voor bekerwinnaars was ook op die dag, tussen Rangers en een andere ploeg :7 .

Snap je hem niet? Dertiende, buiten dat is dat het enige dat ik kan vinden :7 .

Ahh, Ik snap hem nu :puh: maar ik denk eerlijk gezegt dat dat niks met GTA te maken heeft :)

toch goed gevonden !

Link to comment
Delen op andere websites

Zoals al is gezegt: 'Dit is TE ver gezocht'

Is het tegenwoordig zo omdat er waarschijnlijk 1 hint is gekomen naar een nieuwe GTA dat er ineens overal hints verschijnen?

Mensen echt in alles een hint zien? Kom op zeg dadelijk gaan mensen nog zeggen dat de volgende GTA in een wereld die gespeeld en gerund wordt door duiven en zeemeeuwen. Alleen omdat er in IV, TLAD & TBOGT duiven een meeuwen waren.

Dit is toch absurd?

Link to comment
Delen op andere websites

Zoals al is gezegt: 'Dit is TE ver gezocht'

Is het tegenwoordig zo omdat er waarschijnlijk 1 hint is gekomen naar een nieuwe GTA dat er ineens overal hints verschijnen?

Mensen echt in alles een hint zien? Kom op zeg dadelijk gaan mensen nog zeggen dat de volgende GTA in een wereld die gespeeld en gerund wordt door duiven en zeemeeuwen. Alleen omdat er in IV, TLAD & TBOGT duiven een meeuwen waren.

Dit is toch absurd?

Nou.. Misschien heb je gelijk!

duif.png

Link to comment
Delen op andere websites

Zoals al is gezegt: 'Dit is TE ver gezocht'

Is het tegenwoordig zo omdat er waarschijnlijk 1 hint is gekomen naar een nieuwe GTA dat er ineens overal hints verschijnen?

Mensen echt in alles een hint zien? Kom op zeg dadelijk gaan mensen nog zeggen dat de volgende GTA in een wereld die gespeeld en gerund wordt door duiven en zeemeeuwen. Alleen omdat er in IV, TLAD & TBOGT duiven een meeuwen waren.

Dit is toch absurd?

Okee misschien te ver gezocht maar het is mogelijk. Als Rockstar een hint in iets stopt naar bijv. een GTA dan moet je die gaan zoeken, Ik zie ze er niet voor aan om een pijl die boven alle gebouwen uitkomt neer te zetten waar op staat '' Hier is een hint!''.

:bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...