Rullez Geplaatst: 20 december 2009 Rapport Geplaatst: 20 december 2009 Nadat ik gisteren geprobeerd heb om Windows 7 te instaleren wat uitliep in een kleine crash wou ik Windows Vista er weer opzetten die ik ervoor ook al op mijn laptop had. Zo gezegd zo gedaan Vista er weer opgezet, wat me alleen opviel was de snelheid van de laptop tijden en gelijk erna. Laat ik zeggen dat hij minstens twee keer zo langzaam is geworden. Voor de installatie had ik dus ook al Vista met een paar zware programma's erop, wat games en de lichtere dingen zoals msn en een virusscanner. Nu na de herinstallatie heb ik er msn, limewire, firefox en nod32 opgezet en voor de rest (nog) geen zware programma's. Weet iemand misschien hoe mijn laptop slomer is geworden na de herinstallatie terwijl ik alle drie de hardeschijfen volledig heb geformatteerd. Reageren
claud Geplaatst: 21 december 2009 Rapport Geplaatst: 21 december 2009 Nadat ik gisteren geprobeerd heb om Windows 7 te instaleren wat uitliep in een kleine crash wou ik Windows Vista er weer opzetten die ik ervoor ook al op mijn laptop had. Zo gezegd zo gedaan Vista er weer opgezet, wat me alleen opviel was de snelheid van de laptop tijden en gelijk erna. Laat ik zeggen dat hij minstens twee keer zo langzaam is geworden. Voor de installatie had ik dus ook al Vista met een paar zware programma's erop, wat games en de lichtere dingen zoals msn en een virusscanner. Nu na de herinstallatie heb ik er msn, limewire, firefox en nod32 opgezet en voor de rest (nog) geen zware programma's. Weet iemand misschien hoe mijn laptop slomer is geworden na de herinstallatie terwijl ik alle drie de hardeschijfen volledig heb geformatteerd. Misschien komt het wel omdat Windows 7 heel snel is(weet ik ik heb het ook) en dat het sloom lijkt. Maar het kan ook zijn dat er iets mis is gegaan tijdens je installatie, dus als je hem nog eens installeert dan gaat hij misschien sneller(je hoeft bijzondere bestanden niet te verliezen, zet ze uiteraard op een usb stick of een mp3/4/5 speler) suc6 Reageren
Rullez Geplaatst: 21 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 21 december 2009 Nadat ik gisteren geprobeerd heb om Windows 7 te instaleren wat uitliep in een kleine crash wou ik Windows Vista er weer opzetten die ik ervoor ook al op mijn laptop had. Zo gezegd zo gedaan Vista er weer opgezet, wat me alleen opviel was de snelheid van de laptop tijden en gelijk erna. Laat ik zeggen dat hij minstens twee keer zo langzaam is geworden. Voor de installatie had ik dus ook al Vista met een paar zware programma's erop, wat games en de lichtere dingen zoals msn en een virusscanner. Nu na de herinstallatie heb ik er msn, limewire, firefox en nod32 opgezet en voor de rest (nog) geen zware programma's. Weet iemand misschien hoe mijn laptop slomer is geworden na de herinstallatie terwijl ik alle drie de hardeschijfen volledig heb geformatteerd. Misschien komt het wel omdat Windows 7 heel snel is(weet ik ik heb het ook) en dat het sloom lijkt. Maar het kan ook zijn dat er iets mis is gegaan tijdens je installatie, dus als je hem nog eens installeert dan gaat hij misschien sneller(je hoeft bijzondere bestanden niet te verliezen, zet ze uiteraard op een usb stick of een mp3/4/5 speler) suc6 Misschien heb je het verkeerd begrepen, maar ik had voor de herinstallatie ook al Vista en daar duurden bepaalde handelingen een minuut of minder en nu doet hij over het opstarten alleen al 5/6minuten. Zoals ik eerder ook al zei zit ik zover ik weet ruim boven de aangeraden specificaties. Reageren
Kryziek Geplaatst: 21 december 2009 Rapport Geplaatst: 21 december 2009 Ik heb hetzelfde probleem. Maar dan van W7 naar XP een paar keer. Ze gaven mij het advies om de hele harde schijf grondig te defragmenteren(wat bij mij niet holp) of hem wipen. dus helemaal leeg maken. Reageren
Rullez Geplaatst: 21 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 21 december 2009 Ik heb hetzelfde probleem. Maar dan van W7 naar XP een paar keer. Ze gaven mij het advies om de hele harde schijf grondig te defragmenteren(wat bij mij niet holp) of hem wipen. dus helemaal leeg maken. Dus jij zeg de setup weer draaien en dan weer alles formatteren, en dan Vista er weer opzetten? En wat betekend 'Wipen'? Reageren
Djmaddox Geplaatst: 21 december 2009 Rapport Geplaatst: 21 december 2009 Hoeveel RAM geheugen heb je? Reageren
Rullez Geplaatst: 21 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 21 december 2009 Hoeveel RAM geheugen heb je? 4GB, maar door de 32bit versie van Vista herkend hij maar 3Gb. Reageren
Kryziek Geplaatst: 21 december 2009 Rapport Geplaatst: 21 december 2009 Ik heb hetzelfde probleem. Maar dan van W7 naar XP een paar keer. Ze gaven mij het advies om de hele harde schijf grondig te defragmenteren(wat bij mij niet holp) of hem wipen. dus helemaal leeg maken. Dus jij zeg de setup weer draaien en dan weer alles formatteren, en dan Vista er weer opzetten? En wat betekend 'Wipen'? Staat erachter De harde schijf echt helemaal leeg maken, ik heb het zelf nog niet gedaan dus weet niet of het werkt. Reageren
Rullez Geplaatst: 21 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 21 december 2009 Oke, ik krijg morgen Windows 7 is kijken wat hij dan doet. Reageren
Rullez Geplaatst: 22 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 22 december 2009 Sorry voor de dubbelpost, maar ik heb vandaag Windows 7 gekregen gelijk geïnstalleerd en mijn laptop loopt weer als een zonnetje. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.