joene12 Geplaatst: 20 december 2009 Rapport Geplaatst: 20 december 2009 heeft/weet iemand misschien een mod zodat je in de laadruime van de androma kan komen (dat je auto's er in kunt rijden maar ook die de laadruimte breder en groter maakt? Reageren
MidnightMayhem Geplaatst: 20 december 2009 Rapport Geplaatst: 20 december 2009 Simpelweg: Dit is niet mogelijk. Ten eerste kan je de Andromadana (en niet Androma) zijn laadruimte niet eens openen. En als je 'm breder maakt, moet je dus helemaal opnieuw beginnen modelleren, en ik denk niet dat er zich iemand daar mee gaat bezig houden. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 20 december 2009 Rapport Geplaatst: 20 december 2009 Simpelweg: Dit is niet mogelijk. Ten eerste kan je de Andromadana (en niet Androma) zijn laadruimte niet eens openen. En als je 'm breder maakt, moet je dus helemaal opnieuw beginnen modelleren, en ik denk niet dat er zich iemand daar mee gaat bezig houden. Misschien heeft hij het over de Hidden Interior van de Andromada . Interiors modden lijkt mij wel mogelijk maar nogal onbegonnen werk en als je dan in deze interior wilt geraken moet er ergens een enex worden geplaatst waar je met je wagen wordt geteleport naar de interior . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.