Danoontje_nl Geplaatst: 20 december 2009 Rapport Geplaatst: 20 december 2009 Hallo, sinds een tijdje heeft een andere pc hier in huis ook verbinding met de kabel. Als die computer aan gaat begint mijn internet enorm te stotteren. In online gamen valt bijna niet te doen vanwege de lag. De kabel is ook voor de Xbox. Als de kabel in de Xbox wordt gestopt, heb ik helemaal geen lag. Hoop dat iemand een oplossing heeft. Reageren
ikt Geplaatst: 20 december 2009 Rapport Geplaatst: 20 december 2009 Hallo, sinds een tijdje heeft een andere pc hier in huis ook verbinding met de kabel. Als die computer aan gaat begint mijn internet enorm te stotteren. In online gamen valt bijna niet te doen vanwege de lag. De kabel is ook voor de Xbox. Als de kabel in de Xbox wordt gestopt, heb ik helemaal geen lag. Hoop dat iemand een oplossing heeft. Kijk of de computer dingen downloaded, zoals updates voor Windows. Dat kan sloom internet opleveren. Reageren
Danoontje_nl Geplaatst: 20 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 20 december 2009 Er wordt niks gedownload. Zal het misschien ook aan mijn anti-virus kunnen liggen? Welke ik gebruik is Avast de andere pc ook. Reageren
Flitskikker Geplaatst: 21 december 2009 Rapport Geplaatst: 21 december 2009 Kijk eens bij de computer die de lag veroorzaakt of er veel processorgebruik is via Taakbeheer (Ctrl+Shift+Escape). Mvg, Flitskikker Reageren
Danoontje_nl Geplaatst: 21 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 21 december 2009 CPU gebruik is 7%. Er lopen 37 processen als de computer niks doet. Reageren
Danoontje_nl Geplaatst: 2 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2010 (bewerkt) Bump 2..... Bewerkt: 2 januari 2010 door Danoontje_nl Reageren
Danoontje_nl Geplaatst: 5 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 5 januari 2010 Bump..... Zucht. >>> Door Thundercover: Laatste bump, anders houdt het gewoon op... <<< Reageren
BAD14 Geplaatst: 5 januari 2010 Rapport Geplaatst: 5 januari 2010 staat er ook geen torrent progammas aan? Ik heb dat vaak als ik via uTorrent download dat de vebinding dan helemaal niks is in het huis. Reageren
Danoontje_nl Geplaatst: 5 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 5 januari 2010 staat er ook geen torrent progammas aan? Ik heb dat vaak als ik via uTorrent download dat de vebinding dan helemaal niks is in het huis. Elke keer als ik online ga sluit ik Utorrent af. Daar kan het waarschijnlijk niet aan liggen. Maar sinds ik een andere antivirus heb, lijkt het of de verbinding een stukje beter is. Is het misschien handig om ook een andere virus programma op de andere computer te doen? Reageren
Flitskikker Geplaatst: 8 januari 2010 Rapport Geplaatst: 8 januari 2010 Als verder niets werkt, zou je dat kunnen proberen. Mvg, Flitskikker Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.