3L1077 Geplaatst: 3 juli 2013 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2013 Hmm, rock is niet echt m'n ding, maar ik vind het niet slecht ofzo. 7/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverbyte Geplaatst: 3 juli 2013 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2013 (bewerkt) Hmm, ik weet niet zo goed wat ik hier van moet vinden. Sommige stukjes met vocalen zijn best lekker, maar op andere momenten denk ik toch vooral: "naah..." Er gebeuren teveel verschillende dingen om er echt van te kunnen genieten. Ik gooi het op een 4,5/10. Een klassiekertje uit Zwolle: Bewerkt: 3 juli 2013 door Silverbyte Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickyHendriks Geplaatst: 5 juli 2013 Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2013 Mmm, de intro trekt mijn aandacht, toen ik de titel zag en het plaatje verwachtte ik iets anders, iets wat later wel komt dus. Echt niet mijn stijl. Ik ben meer van de alternatieve en ik vind rap sowieso niets aan eigenlijk :$ 4/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Faenty. Geplaatst: 5 juli 2013 Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2013 De intro duurt iets te lang, om daarna opeens helemaal los te gaan. Dit soort muziek waardeer ik sowieso niet echt maar kan wel lekker zijn zo af en toe. De tekst vind ik ook niet heel goed. Daarom dus maar een 6/10 [media=http://www.youtube.com/watch?v=Dc0gsKXC8XA][/media] Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
myron.b Geplaatst: 9 juli 2013 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2013 Niet mijn stijl. 6/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 10 juli 2013 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2013 I like Avicii maar geef me toch meer een beter beetje hierop. 7.5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 11 juli 2013 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2013 Liedje hoor ik momenteel best vaak, heeft wel wat, maar is niet mijn ultieme Stromae-liedje, dus het zal stranden op een 7/10! I'm an angel with a shotgun! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thebig Geplaatst: 11 juli 2013 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2013 Veelbelovend begin, maar vanaf dat er tekst op kwam, werd het weer een van die vele saaie liedjes. 6/10 Live versie die ik zelf gezien heb van dichtbij. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickyHendriks Geplaatst: 11 juli 2013 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2013 Mm, The Editors. Ken ze van naam maar nooit echt nooit naar geluisterd. Vette muziek maar niet echt mijn ding. Muzikaal zit er zo niks op te merken, niet moeilijk en toch pakkend. Al mis ik wel soms echt de afwisseling in het liedje, na een tijdje vind ik het wel een beetje 'langdradig' worden. Ik ga weer voor een classic http://www.youtube.com/watch?v=aeC4ZPH_fQQ De intro duurt iets te lang, om daarna opeens helemaal los te gaan. Dit soort muziek waardeer ik sowieso niet echt maar kan wel lekker zijn zo af en toe. De tekst vind ik ook niet heel goed. Daarom dus maar een 6/10Ik vind een intro van 30 seconden best mee vallen? Komt eigenlijk vrij vaak voor in dit genre. En 30 seconden valt ook wel mee ten opzichte van de 9 minuten die het nummer duurt. Ik heb intro's gehoord van 5 minuten Achja, ieder zijn mening Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Foreigner97 Geplaatst: 12 juli 2013 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2013 Heerlijk, een lekker up-tempo rock 'n roll plaatje. Lekker vrolijk nummer, zit goed in elkaar. Erg leuke bas, en krachtige solo's. Bovendien geeft dat orkestje erbij een leuk sfeertje. Goed voor een 8/10. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 13 juli 2013 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2013 Vond het nummer Skyfall altijd al mooi, deze cover heeft het ook een leuke draai gegeven. 7,5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NicolaB Geplaatst: 13 juli 2013 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2013 Ga die wereld uit, 1 seconden.. en kijk goed rond in ons paradijs... Echt topnummer. Ik weet nog goed, de tijden dat ik huiswerk aan het doen was en dit dan op de PS2 in de achtergrond liet afspelen. Of hoevaak ik niet hem gewoon naar 3:00 zapte en dan het nummertje uitluisterde ( bij mijn CD was dat 2:58 min, ik heb het nog steeds in mn hoofd ) Cijfer: 9,6 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 14 juli 2013 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2013 Prachtig nummer. Zo vaak gehoord, en zo'n krachtige text ook. Volgens mij was dit een van zijn laatste nummers. 10/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michael Geplaatst: 15 juli 2013 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2013 Niet mijn type muziek, krijgt die vent in die videoclip een orgasme ofzo? 8/50 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NicolaB Geplaatst: 15 juli 2013 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2013 Ik vind Lady Kaka eigenlijk maar Lady kak, ze brengt weinig vernieuwends. Dit nummer, vind ik nog redelijk. 6 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.