Jump to content

Rate het nummer boven je!


Jowx

Recommended Posts

Hmm, ik weet niet zo goed wat ik hier van moet vinden. Sommige stukjes met vocalen zijn best lekker, maar op andere momenten denk ik toch vooral: "naah..." Er gebeuren teveel verschillende dingen om er echt van te kunnen genieten. Ik gooi het op een 4,5/10.

Een klassiekertje uit Zwolle:

Bewerkt: door Silverbyte
Link to comment
Delen op andere websites

Mmm, de intro trekt mijn aandacht, toen ik de titel zag en het plaatje verwachtte ik iets anders, iets wat later wel komt dus. Echt niet mijn stijl. Ik ben meer van de alternatieve en ik vind rap sowieso niets aan eigenlijk :$ 4/10

Link to comment
Delen op andere websites

De intro duurt iets te lang, om daarna opeens helemaal los te gaan. Dit soort muziek waardeer ik sowieso niet echt maar kan wel lekker zijn zo af en toe. De tekst vind ik ook niet heel goed. Daarom dus maar een 6/10

[media=http://www.youtube.com/watch?v=Dc0gsKXC8XA][/media]

Link to comment
Delen op andere websites

Mm, The Editors. Ken ze van naam maar nooit echt nooit naar geluisterd. Vette muziek maar niet echt mijn ding. Muzikaal zit er zo niks op te merken, niet moeilijk en toch pakkend. Al mis ik wel soms echt de afwisseling in het liedje, na een tijdje vind ik het wel een beetje 'langdradig' worden.

Ik ga weer voor een classic :)

http://www.youtube.com/watch?v=aeC4ZPH_fQQ

De intro duurt iets te lang, om daarna opeens helemaal los te gaan. Dit soort muziek waardeer ik sowieso niet echt maar kan wel lekker zijn zo af en toe. De tekst vind ik ook niet heel goed. Daarom dus maar een 6/10

Ik vind een intro van 30 seconden best mee vallen? Komt eigenlijk vrij vaak voor in dit genre. En 30 seconden valt ook wel mee ten opzichte van de 9 minuten die het nummer duurt. Ik heb intro's gehoord van 5 minuten :puh: Achja, ieder zijn mening :)
Link to comment
Delen op andere websites

Heerlijk, een lekker up-tempo rock 'n roll plaatje. Lekker vrolijk nummer, zit goed in elkaar. Erg leuke bas, en krachtige solo's. Bovendien geeft dat orkestje erbij een leuk sfeertje. Goed voor een 8/10.

Link to comment
Delen op andere websites

Ga die wereld uit, 1 seconden.. en kijk goed rond in ons paradijs...

Echt topnummer. Ik weet nog goed, de tijden dat ik huiswerk aan het doen was en dit dan op de PS2 in de achtergrond liet afspelen. Of hoevaak ik niet hem gewoon naar 3:00 zapte en dan het nummertje uitluisterde ( bij mijn CD was dat 2:58 min, ik heb het nog steeds in mn hoofd :D )

Cijfer: 9,6

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...