Jump to content

Rate het nummer boven je!


Jowx

Recommended Posts

Zat te wachten tot het los zou barsten, maar dat was tevergeefs. Vind het zeker niet slecht, maar nogal lang hetzelfde. 5.5/10

Het nummer is nog geen 40 minuten officieel de wereld ingestuurd en is van mijn favoriete band.

Bewerkt: door thebig
Link to comment
Delen op andere websites

Niet echt mijn stijl van muziek, maar kan het wel luisteren. Dus het verdient wel nog een 6/10

Ik kan niets kloppen dat zo recent is, dus grijp ik terug naar het liedje dat me de hele dag heeft achtervolgt!

Link to comment
Delen op andere websites

Michael Jackson maakte prima muziek, en daar is dit geen uitzondering op. Al vind ik deze live-uitvoering maar matig (met name de zang) en die hele show die hij er van maakt hoeft er wat mij betreft niet bij. Al is het wel kenmerkend voor Jackson z'n concerten, en het is altijd leuk als een artiest bekend staat om zoiets. 6/10

Geweldig dat hij op zijn 66-jarige leeftijd nog zoiets neer kan zetten! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Nou, op zich geen slecht liedje, maar het mist voor mij toch wat. Ik zat vrij lang op iets te wachten dat niet kwam en zijn stem heeft een bepaalde klank die me stoort. Komt natuurlijk ook mee met de leeftijd. Ik geef het een waardige 5,5 - Had beter gekund, mist gewoon wat.

Niet echt het origineel, maar ja.

Link to comment
Delen op andere websites

Niet echt mijn ding, maar wel leuk om een keer gehoord te hebben ;) 7/10

Was te laat voor Phoenyxar's Igor, heb al wel vaker wat van hem bekeken. Speelt echt geweldig, dus daarom maar even zijn versie van mijn favoriete nummer (wat overigens ook mijn favoriet is van zijn covers):

Link to comment
Delen op andere websites

Is natuurlijk een cover van een zeer goed lied, dus veel fout kan je niet doen. Zeker niet met een paar stevige gitaren, daar ben ik nog nooit dood van gegaan en is mooi om te horen. 8/10

Eerste groep die ik ontdekt heb via Pukkelpop en dat festival moet zelfs nog beginnen! Mogen er veel groepen zoals deze volgen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...