Jump to content

Rate het nummer boven je!


Jowx

Recommended Posts

>>> Door Phoenyxar: Twee offtopic berichten verwijderd om het overzicht te behouden.<<<

Nooit verwacht Happy Hardcore hier te vinden. Niet echt mijn favoriet hier, maar ik kan altijd wel wat Happy Hardcore waarderen, dus... Een 7,5/10!

Link to comment
Delen op andere websites

De gesproken stukjes zijn sfeervol en het klinkt allemaal heel groots, maar van het nummer zelf moet ik niets hebben. Op de festivals gaan mensen hier misschien hard op, maar ik word er niet heel blij van.

Link to comment
Delen op andere websites

Leuk, maar niet bijzonder, leuke gitaar op de achtergrond, de zang is goed, maar ook niet heel bijzonder vergeleken met andere nummers uit dit soort type muziek. Al bij al geef ik het een 6.

Een hardstyle kick en een electro type drop, ik vind het in één woord :dans: GEWELDIG :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm, niet verkeerd dit. Ik kom niet echt in de flow van het nummer, maar het heeft wel die typische 80's feel, en daar houd ik over het algemeen wel van. Een 6/10 lijkt me op zijn plaats.

Van mijn kant iets dat veel mensen misschien helemaal niets vinden, maar het is zo'n sterk atmosferisch, ietwat onheilspellend liefdesliedje.

Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad, zoals je zelf zegt een heel atmosferisch nummer. Ik droomde zelf bij het luisteren van die plaat weg, een teken dat ik er wel wat aan vond. 8/10!

Alles is goed aan deze Noorse heren. De tekst, de muziek en hun optreden.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...