MaxVito Geplaatst: 23 juli 2013 Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2013 Het gaat XD 5/10 Wel helemaal luisteren he ! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sir_Ballas Geplaatst: 23 juli 2013 Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2013 een 9 zegt ie? van mij krijgt ie een dikke 10! (btw niet nodig om hem helemaal te luisteren, ken hem helemaal. maar ik ga het toch doen) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 23 juli 2013 Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2013 >>> Door Phoenyxar: Twee offtopic berichten verwijderd om het overzicht te behouden.<<< Nooit verwacht Happy Hardcore hier te vinden. Niet echt mijn favoriet hier, maar ik kan altijd wel wat Happy Hardcore waarderen, dus... Een 7,5/10! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
myron.b Geplaatst: 23 juli 2013 Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2013 Komt wel in de buurt van wat ik luister maar net niet. overigens is dat plaatje wel mooi gemaakt. 7/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverbyte Geplaatst: 23 juli 2013 Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2013 De gesproken stukjes zijn sfeervol en het klinkt allemaal heel groots, maar van het nummer zelf moet ik niets hebben. Op de festivals gaan mensen hier misschien hard op, maar ik word er niet heel blij van. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
xoex23 Geplaatst: 24 juli 2013 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2013 Leuk, maar niet bijzonder, leuke gitaar op de achtergrond, de zang is goed, maar ook niet heel bijzonder vergeleken met andere nummers uit dit soort type muziek. Al bij al geef ik het een 6. Een hardstyle kick en een electro type drop, ik vind het in één woord GEWELDIG Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MaxVito Geplaatst: 24 juli 2013 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2013 Nee dat is echt niet mijn stijl 4/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickyHendriks Geplaatst: 24 juli 2013 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2013 Earring! Goeie muziek, niet geheel mijn stijl maar er valt weinig aan op te merken 8/10 Ik doe een leuk Hollands bandje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Foreigner97 Geplaatst: 26 juli 2013 Rapport Share Geplaatst: 26 juli 2013 Heerlijk gewoon! Lekker tempo, de zanger heeft een gave stem, en het zit instrumentaal ook prima in elkaar. 9/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverbyte Geplaatst: 28 juli 2013 Rapport Share Geplaatst: 28 juli 2013 Hmm, niet verkeerd dit. Ik kom niet echt in de flow van het nummer, maar het heeft wel die typische 80's feel, en daar houd ik over het algemeen wel van. Een 6/10 lijkt me op zijn plaats. Van mijn kant iets dat veel mensen misschien helemaal niets vinden, maar het is zo'n sterk atmosferisch, ietwat onheilspellend liefdesliedje. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cabyon Geplaatst: 28 juli 2013 Rapport Share Geplaatst: 28 juli 2013 Inderdaad, zoals je zelf zegt een heel atmosferisch nummer. Ik droomde zelf bij het luisteren van die plaat weg, een teken dat ik er wel wat aan vond. 8/10! Alles is goed aan deze Noorse heren. De tekst, de muziek en hun optreden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 28 juli 2013 Rapport Share Geplaatst: 28 juli 2013 Niet echt mijn stijl, ook iets te rustig voor mij. 5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NicolaB Geplaatst: 29 juli 2013 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2013 Ik vind je wel altijd een goede muziekkeuze hebben zeg... Volgens mij komt dit nummer in Fifa of PES voor toch? Naja, in ieder geval een leuk vrolijk motiverend uptempo nummertje Cijfer : 8,6 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Foreigner97 Geplaatst: 30 juli 2013 Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2013 Op zich is dit wel een lekker plaatje. Vrolijk, uptempo, goede zang en een aanstekelijke melodie. Wel jammer dat de drum-beat wat onrealistisch aanhoort, maar verder klinkt het tof! 8.5/10 http://www.youtube.com/watch?v=5J3gX47rHGg 'k Ben momenteel verslaafd aan dit pareltje. Aah... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Velaro Geplaatst: 30 juli 2013 Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2013 (bewerkt) Is wel mijn stijl muziek, die oude rock. Doet me een beetje denken aan The Beatles. Ik geef het een 8/10. Bewerkt: 30 juli 2013 door Velaro Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.