Jump to content

Rate het nummer boven je!

Recommended Posts

Geplaatst:

een 9 zegt ie? van mij krijgt ie een dikke 10! (btw niet nodig om hem helemaal te luisteren, ken hem helemaal. maar ik ga het toch doen)

Geplaatst:

>>> Door Phoenyxar: Twee offtopic berichten verwijderd om het overzicht te behouden.<<<

Nooit verwacht Happy Hardcore hier te vinden. Niet echt mijn favoriet hier, maar ik kan altijd wel wat Happy Hardcore waarderen, dus... Een 7,5/10!

Geplaatst:

Komt wel in de buurt van wat ik luister maar net niet. overigens is dat plaatje wel mooi gemaakt.

7/10

Geplaatst:

De gesproken stukjes zijn sfeervol en het klinkt allemaal heel groots, maar van het nummer zelf moet ik niets hebben. Op de festivals gaan mensen hier misschien hard op, maar ik word er niet heel blij van.

Geplaatst:

Leuk, maar niet bijzonder, leuke gitaar op de achtergrond, de zang is goed, maar ook niet heel bijzonder vergeleken met andere nummers uit dit soort type muziek. Al bij al geef ik het een 6.

Een hardstyle kick en een electro type drop, ik vind het in één woord :dans: GEWELDIG :dans:

Geplaatst:

Earring! Goeie muziek, niet geheel mijn stijl maar er valt weinig aan op te merken :) 8/10

Ik doe een leuk Hollands bandje :)

Geplaatst:

Heerlijk gewoon! Lekker tempo, de zanger heeft een gave stem, en het zit instrumentaal ook prima in elkaar. 9/10

Geplaatst:

Hmm, niet verkeerd dit. Ik kom niet echt in de flow van het nummer, maar het heeft wel die typische 80's feel, en daar houd ik over het algemeen wel van. Een 6/10 lijkt me op zijn plaats.

Van mijn kant iets dat veel mensen misschien helemaal niets vinden, maar het is zo'n sterk atmosferisch, ietwat onheilspellend liefdesliedje.

Geplaatst:

Inderdaad, zoals je zelf zegt een heel atmosferisch nummer. Ik droomde zelf bij het luisteren van die plaat weg, een teken dat ik er wel wat aan vond. 8/10!

Alles is goed aan deze Noorse heren. De tekst, de muziek en hun optreden.

Geplaatst:

Ik vind je wel altijd een goede muziekkeuze hebben zeg...

Volgens mij komt dit nummer in Fifa of PES voor toch? Naja, in ieder geval een leuk vrolijk motiverend uptempo nummertje Cijfer : 8,6

Geplaatst: (bewerkt)

Is wel mijn stijl muziek, die oude rock. Doet me een beetje denken aan The Beatles. Ik geef het een 8/10.

Bewerkt: door Velaro

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...