Jump to content

Rate het nummer boven je!


Jowx

Recommended Posts

Respect voor de manier waarop Garrix op zo'n jonge leeftijd al zulke dingen kan en mag doen, maar dit nummer vind ik niks. Typische dertien-in-een-dozijn-dance track die na een paar maanden nergens meer gedraaid wordt. Dat laatste is op zich niet erg, maar ik snap in dit geval heel goed waarom. Kan er niet meer dan een 4/10 van maken.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit zei me qua naam helemaal niets en vanwege het plaatje verwachte ik een soort duistere dubstep, maar ik werd aangenaam verrast. Er zitten wel invloeden van dat laatste in, maar de melodie en de goede zangstem compenseren dat. 6,5/10

Link to comment
Delen op andere websites

Lekker intro, het is altijd gaaf als het wat opbouwt (eerst gitaar, dan bas, etc.). Verder lekker vrolijk, uptempo, en een leuke solo rond 1:50. Iets anders dan dat ik van solo's gewend ben, maar het past prima in het sfeertje van dit nummer. Verder valt er weinig negatiefs op dit nummer aan te merken, zoals gewend van jou... :puh:

9/10

Recentelijk dit bandje ontdekt, hier gaan we meer van horen later! Heerlijk nummer. Het hele album Night Visions overigens, zeker een tip om eens te luisteren!

Link to comment
Delen op andere websites

Is wel goed maar zeker niet een van Guettas beste. De muziek vind ik wat eentonig blijven, maar lyrics zijn wel passend. 7/10

Deze keer is het me niet gelukt om een lied dat nog maar 40 minuten oud iscte vinden, maar deze is ook maar 4uur geleden vrij gegeven.

Bewerkt: door thebig
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben, hoezeer veel mannen hem ook haten, groot liefhebber van John Mayer, dus daar doe je me altijd een plezier mee. Met Paper Doll haalt hij geen halsbrekende toeren uit, maar de sound is herkenbaar en het luistert lekker weg. 7¾/10

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...