Bassieboy35 Geplaatst: 5 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst: 5 augustus 2013 Leuk nummer, zou het niet uit mijzelf luisteren. Ik geef het een 7,5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverbyte Geplaatst: 6 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst: 6 augustus 2013 Respect voor de manier waarop Garrix op zo'n jonge leeftijd al zulke dingen kan en mag doen, maar dit nummer vind ik niks. Typische dertien-in-een-dozijn-dance track die na een paar maanden nergens meer gedraaid wordt. Dat laatste is op zich niet erg, maar ik snap in dit geval heel goed waarom. Kan er niet meer dan een 4/10 van maken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dark_Zemy Geplaatst: 7 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst: 7 augustus 2013 Aaaah.. Leukleukleuk 8/10 Gewoon een kalm achtergrondliedje. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr.Oppai Geplaatst: 8 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst: 8 augustus 2013 Vind er nou niet echt veel aan. Beetje een saai nummer. 3/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michael Geplaatst: 8 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst: 8 augustus 2013 (bewerkt) Goeie muziek, mijn ouders heeft me in zulke muziek ingesleept. Dus met dat kan ik uitstekend meeleven 9/5 http://www.youtube.com/watch?v=4vi9ZdJnDUE Bewerkt: 8 augustus 2013 door Extreem Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sir_Ballas Geplaatst: 8 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst: 8 augustus 2013 tja. rammstein he. beetje geram op instrumenten. toch een 6/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 8 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst: 8 augustus 2013 Guns'n'Roses is toch ook maar geram op instrumenten? Dat is de definitie van muziek. Maar ik hou wel van Knockin' On Heaven's Doors, dus hij krijgt een 8/10! http://www.youtube.com/watch?v=VrZ4sMRYimw Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jimmiefitz Geplaatst: 9 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst: 9 augustus 2013 Ik ken de band niet, maar wel een leuk nummer. De clip is ook fantastisch, lekker origineel. 7/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverbyte Geplaatst: 9 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst: 9 augustus 2013 Dit zei me qua naam helemaal niets en vanwege het plaatje verwachte ik een soort duistere dubstep, maar ik werd aangenaam verrast. Er zitten wel invloeden van dat laatste in, maar de melodie en de goede zangstem compenseren dat. 6,5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Foreigner97 Geplaatst: 11 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2013 Lekker intro, het is altijd gaaf als het wat opbouwt (eerst gitaar, dan bas, etc.). Verder lekker vrolijk, uptempo, en een leuke solo rond 1:50. Iets anders dan dat ik van solo's gewend ben, maar het past prima in het sfeertje van dit nummer. Verder valt er weinig negatiefs op dit nummer aan te merken, zoals gewend van jou... 9/10 Recentelijk dit bandje ontdekt, hier gaan we meer van horen later! Heerlijk nummer. Het hele album Night Visions overigens, zeker een tip om eens te luisteren! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 11 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2013 Ik kan er niet veel van zeggen, behalve dat het gewoon een supergoed nummer is van een supergoede band 9/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thebig Geplaatst: 12 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2013 (bewerkt) Is wel goed maar zeker niet een van Guettas beste. De muziek vind ik wat eentonig blijven, maar lyrics zijn wel passend. 7/10 Deze keer is het me niet gelukt om een lied dat nog maar 40 minuten oud iscte vinden, maar deze is ook maar 4uur geleden vrij gegeven. Bewerkt: 12 augustus 2013 door thebig Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 12 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2013 Zou het niet uit mijzelf op zetten, maar op zich wel een leuk nummer. 7/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cabyon Geplaatst: 12 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2013 Vet nummer, maar nadat je 'm een week constant op je radio hebt gehoord ben je die plaat wel beu. 6/10 nevertheless. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverbyte Geplaatst: 14 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2013 Ik ben, hoezeer veel mannen hem ook haten, groot liefhebber van John Mayer, dus daar doe je me altijd een plezier mee. Met Paper Doll haalt hij geen halsbrekende toeren uit, maar de sound is herkenbaar en het luistert lekker weg. 7¾/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.