xoex23 Geplaatst: 14 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2013 Fijn nummer, precies de (niet elektronische) muziek waar ik van hou. Het komt me erg bekend voor, allicht weet iemand waar ik dit eventueel van zou kunnen kennen? Alleen jammer van dat ge-hey aan het eind, maar daar valt doorheen te luisteren Dit nummer kreeg ik laast als tip, heerlijk nummer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 14 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2013 Prachtig 10/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 14 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2013 Sweet Home Alabama? Hell yeah! Zo'n nummer hoeft eigenlijk weinig commentaar, gewoon direct een 9/10! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
xoex23 Geplaatst: 16 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst: 16 augustus 2013 Dit is niet echt mijn muziek, alhoewel de rap stukjes nog best aardig klinken vind ik de rest niet heel bijzonder. 3/10 Goed, even wat uitleg bij het volgende (nog niet gereleasde) plaatje, 'Qult' zoals deze stijl heet is min of meer een mengsel tussen hardstyle/hardcore en house. Het wordt gekenmerkt door de relatief lange kicks en vreemde drops. Sinds kort is 'Qult' ook op feesten aanwezig zoals Defqon.1, Q-base (Waar dit nummer het anthem van deze stage is) en Mysteryland. Daarnaast zijn er ook feesten die op deze stijl gericht zijn. Enkele bekende Qult artiesten zijn Geck-o, ACTI, BRK3 en A*S*Y*S. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
S-te-Fan Geplaatst: 16 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst: 16 augustus 2013 (bewerkt) Qult is een concept, en geen muziekstijl. Op het concept worden verschillende stijlen muziek door elkaar gedraaid met als doel tot verbreiding van je muzikale grenzen. Verders wel een vette track, ik ben erbij op Q-Base 8/10 Tijd voor wat italiaanse melodietjes http://www.youtube.com/watch?v=xpAfvWzCyi4 Bewerkt: 16 augustus 2013 door S-te-Fan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michael Geplaatst: 16 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst: 16 augustus 2013 (bewerkt) Ik mag je muzieksmaak, good taste of music. 10/10 Bewerkt: 16 augustus 2013 door Extreem Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr.Oppai Geplaatst: 17 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst: 17 augustus 2013 Push it to limit! Yeaaaah! Altijd wel een leuk nummer gevonden. 9/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fedmas Geplaatst: 17 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst: 17 augustus 2013 layla. Super. Awesome. Geniaal. Maar toch mis ik iets. 9/10. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 17 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst: 17 augustus 2013 Slechte muziek . 4/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverbyte Geplaatst: 17 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst: 17 augustus 2013 (bewerkt) Ik versta hier helemaal niets van, op zich niet erg, als het dan tenminste nog een beetje zou klinken. Helaas doet het dat in mijn ogen niet, en de ontzettend corny clip maakt het ook niet beter. 2,5/10 Ninja'd. Here Without You kent waarschijnlijk iedereen, en daarin zit 'm ook meteen de valkuil: hij wordt zo vaak gedraaid dat ik 'm inmiddels niet meer kan horen. Structuur blijft echter sterk, en de lyrics spoken gegarandeerd nog een paar dagen door je hoofd. 7/10 [media]http://www.youtube.com/watch?v=ADDkOS_qsKo Bewerkt: 17 augustus 2013 door Silverbyte Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Venzio Geplaatst: 17 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst: 17 augustus 2013 (bewerkt) Gaat wel.. 6/10 Bewerkt: 17 augustus 2013 door Venzio Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
3L1077 Geplaatst: 17 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst: 17 augustus 2013 Leuk en fris nummer, 7/10! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NicolaB Geplaatst: 19 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2013 Een erg leuk nummertje, met ook nog een leuke dame. 84/100 Hemels dit nummer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 20 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2013 Niet muziek om te luisteren, maar wel geschikt bij een game als in dit geval NFS 2 SE. 6/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michael Geplaatst: 20 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2013 (bewerkt) Ik had eerst het voorgevoel dat dit echt een heel slecht nummer zou zijn. Maar zo slecht is het nou ook niet 8/10 Bewerkt: 20 augustus 2013 door Extreem Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.