Guardian1980 Geplaatst: 21 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2013 Haha, weer een nummer uit de film Scarface. Briljante film met een heerlijke soundtrack, waar dit prima bij past. Echter, sinds ik GTA III heb gespeeld, waarin Flashback FM met afstand mijn favo zender was, leg ik met deze nummers eerder de link naar GTA III dan naar Scarface. Tijd om de film maar weer eens te kijken... Maar ik dwaal af Tijd om dit nummer te beoordelen; lekker ritme, niet te moeilijke tekst. Maar vanwege de associatie een 8.5/10 Omdat ik zelf zo lekker bezig ben met VC Stories: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 21 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2013 Ik link het ook heel makkelijk aan VCS (moet die game nog eens herspelen) - Vind het zeker niet slecht, het heeft zijn eigen speciale feeling, maar ben er geen echte fan van eerlijk gezegd. Een stevige 6/10. Beetje een liedje herontdekt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NicolaB Geplaatst: 23 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2013 Best decent, alleen de zang is minder (sorry, ik ben geen fan van rap). 6/10 http://www.youtube.com/watch?v=NBZvilWr4Is Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
3L1077 Geplaatst: 23 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2013 Bart Peeters, wat een man! Een leuk lied met een leuke tekst, maar ik zou 't niet zo direct opzetten. 7/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 23 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2013 Klinkt goed, maar niet een nummer dat ik op zou zetten. 7/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thebig Geplaatst: 23 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2013 Tja, een Daft Punk is altijd goed. Vind deze naar het einde toe wat saaier worden: 8/10 http://www.youtube.com/watch?v=xJQbqC5QwFE Ik wist dat het een goede band was, maar toen ik gisteren eens naar hun album luisterde, was ik echt versteld dat élk nummer goed is. Die mogen nog eens samen komen. Hier een van mijn nieuwe favorieten. Heb zanger Miles Kane trouwens live op Pukkelpop gezien. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 23 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2013 Het heeft een beetje een Frans sfeertje, op zich wel leuk nummer 7/10. Eentje die ik deze week wel veel op de radio heb gehoord: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KillerZero86 Geplaatst: 23 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2013 (bewerkt) Lekker nummertje, hoewel hij veel lijkt op vele andere nummers in de top40. ik geef m een 7. http://www.youtube.com/watch?v=UrV_WQM-lbk ^ ik vind m episch, en niet alleen omdatie zo anders is dan al het andere. Bewerkt: 23 augustus 2013 door KillerZero86 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
IndoGuus Geplaatst: 25 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2013 (bewerkt) Niet echt mijn genre maar wel een lekkere beat! Zit goed in elkaar. 7/10 Laatst op TV gezien: Geniale clip. En een fantastische bassline. Ik ben trouwens geen fan van Bruno Mars, maar dit nummer vind ik wel catchy! Bewerkt: 25 augustus 2013 door IndoGuus Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 25 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2013 Hij is wel degelijk, maar niets waar ik zelf naar zou luisteren. Heeft wel een leuk retro-clipje. 6/10 (Ik geef toe, het is best lang) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr.Oppai Geplaatst: 26 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst: 26 augustus 2013 Angel Beats! Yeey! I like that shit yo. 8/10 http://www.youtube.com/watch?v=vz3IAWYs5lM&list=FLtA1uwY82buw_OfAhmQzxew&index=28 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverbyte Geplaatst: 26 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst: 26 augustus 2013 Dire Straits is een geweldige band. Knopfler heeft zo'n eigen geluid dat eigenlijk niet te reproduceren is. Ook op dit nummer speelt hij heerlijk, hoewel het 'als liedje' niet een van mijn favorieten is. Desalniettemin een 8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 26 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst: 26 augustus 2013 Klinkt goed, maar niet helemaal mijn stijl. 7/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Foreigner97 Geplaatst: 26 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst: 26 augustus 2013 Foreignerrr, dus dat zit wel goed. Eén van hun betere ballads, ik geef hem 'n 9/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
IndoGuus Geplaatst: 28 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst: 28 augustus 2013 Europe, tja, daar kan niet veel mis mee zijn! Ook al is 't niet echt mijn stijl vind ik het toch erg mooi: 8/10. De laatste tijd zit ik weer in de San Andreas stemming vanwege de aankomst van GTA V binnenkort. K-Rose, één van m'n favoriete radiozenders bracht me weer op een lekker nummertje: Mooie herinneringen... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.