Jump to content

Rate het nummer boven je!


Jowx

Recommended Posts

Haha, weer een nummer uit de film Scarface. Briljante film met een heerlijke soundtrack, waar dit prima bij past. Echter, sinds ik GTA III heb gespeeld, waarin Flashback FM met afstand mijn favo zender was, leg ik met deze nummers eerder de link naar GTA III dan naar Scarface. Tijd om de film maar weer eens te kijken... Maar ik dwaal af bloos.gif Tijd om dit nummer te beoordelen; lekker ritme, niet te moeilijke tekst. Maar vanwege de associatie een 8.5/10

Omdat ik zelf zo lekker bezig ben met VC Stories:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik link het ook heel makkelijk aan VCS (moet die game nog eens herspelen) - Vind het zeker niet slecht, het heeft zijn eigen speciale feeling, maar ben er geen echte fan van eerlijk gezegd. Een stevige 6/10.

Beetje een liedje herontdekt :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Tja, een Daft Punk is altijd goed. Vind deze naar het einde toe wat saaier worden: 8/10

http://www.youtube.com/watch?v=xJQbqC5QwFE

Ik wist dat het een goede band was, maar toen ik gisteren eens naar hun album luisterde, was ik echt versteld dat élk nummer goed is. Die mogen nog eens samen komen. Hier een van mijn nieuwe favorieten.

Heb zanger Miles Kane trouwens live op Pukkelpop gezien.

Link to comment
Delen op andere websites

Niet echt mijn genre maar wel een lekkere beat! Zit goed in elkaar. 7/10

Laatst op TV gezien:

Geniale clip. En een fantastische bassline. Ik ben trouwens geen fan van Bruno Mars, maar dit nummer vind ik wel catchy! :D

Bewerkt: door IndoGuus
Link to comment
Delen op andere websites

Europe, tja, daar kan niet veel mis mee zijn! Ook al is 't niet echt mijn stijl vind ik het toch erg mooi: 8/10.

De laatste tijd zit ik weer in de San Andreas stemming vanwege de aankomst van GTA V binnenkort.

K-Rose, één van m'n favoriete radiozenders bracht me weer op een lekker nummertje:

Mooie herinneringen... :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...