Jump to content

Rate het nummer boven je!


Jowx

Recommended Posts

Haha, je kan ook echt alles vinden op Youtube hè. Muzikaal is het natuurlijk helemaal kul, maar vanwege de associatie met Vice City krijgt het deuntje een 7/10 Ik hoop trouwens dat we in GTA V weer een dergelijk winkelcentrum krijgen, hopelijk iets waar je ook enkele activiteiten kan verrichten.

Zelf ben ik nog steeds bezig met VC Stories, en helemaal verslingerd aan Wave 103. Vandaar deze nieuwe:

http://www.youtube.com/watch?v=lyl5DlrsU90

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind de zang een beetje jammer, achtergrond is beetje groovy en funky te gelijk. Best lekker, ondanks dat het totaal niet mijn ding is! Maarja.. 6.5/10, door de zang vooral.

Ik ga nu voor iets wat niet direct mijn stijl is maar wel gaaf, zware riffs, en een bak herrie. Toch houdt ik er wel van op zijn tijd.. <3

Start vanaf 0:30 met de intro plus opkomst on stage, vanaf 1:30 begint het liedje zelf echt. In de studio versie is de intro korter, duurt nu zo lang omdat het dus begin is van de gig.

Bewerkt: door Zamg0d1
Link to comment
Delen op andere websites

Mij een beetje een erg depri nummer... Leuk nummertje voor de avond dat je voor een trein wilt springen. Maar goed hoe gek het ook klinkt: Dat geeft ook een (negatieve) sfeer. Sfeer brengen is voor mij het doel van muziek.

Niet heel slecht gespeeld, maar wel een beetje te lang deprimuziek

7-

Ook een nummer in die stijl. Niet geheel mijn favoriet, maar wellicht kijken jullie er anders tegenaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Prima nummertje. Als ik het op de radio hoor vind ik het niet echt een speciale plaat, maar ik moet zeggen dat deze videoclip in ieder geval wel een positieve bijdrage levert aan het nummer. Een 7/10.

Een betrekkelijk onbekend Grieks bandje, waarmee ik via Last.fm in contact ben gekomen. Ikzelf vind het prima muziek, ben benieuwd wat jullie er van vinden. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...