SpacyColours Geplaatst: 29 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst: 29 augustus 2013 Precies zo'n nummer waarvoor ik altijd heen en weer zat te scrollen tussen radiostations tot ie verscheen. Sowieso heel K-Rose een 10/10. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverbyte Geplaatst: 29 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst: 29 augustus 2013 Had hier nog nooit van gehoord, maar wat een lekkere vibe! Aangename stem, lekkere instrumentals. Hij lijkt trouwens behoorlijk op de eigenaar van Patta. 8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sir_Ballas Geplaatst: 2 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 2 september 2013 vooruit, ik zal eerlijk zijn: wat een schijtnummer 2/10 Rate this: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NicolaB Geplaatst: 6 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 6 september 2013 Wellicht leuk als je er staat, maar ik vind het weinig leuks qua muzikaal niveau. 50/100 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 7 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 7 september 2013 Haha, je kan ook echt alles vinden op Youtube hè. Muzikaal is het natuurlijk helemaal kul, maar vanwege de associatie met Vice City krijgt het deuntje een 7/10 Ik hoop trouwens dat we in GTA V weer een dergelijk winkelcentrum krijgen, hopelijk iets waar je ook enkele activiteiten kan verrichten. Zelf ben ik nog steeds bezig met VC Stories, en helemaal verslingerd aan Wave 103. Vandaar deze nieuwe: http://www.youtube.com/watch?v=lyl5DlrsU90 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverbyte Geplaatst: 7 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 7 september 2013 Foute 80's op z'n best. Fijne beat, goede stem, lekker corny clip: 7/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 9 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 9 september 2013 Erg rustig, maar ook niet slecht daardoor 7/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NicolaB Geplaatst: 14 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 14 september 2013 (bewerkt) Ik ken betere nummers van Nickelback, maar toch niet heel slecht 6/10 Prachtig nummer dat ik pas tegenkwam in een game. Bewerkt: 14 september 2013 door NicolaB Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 17 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 17 september 2013 Mooi speelstuk, 7/10 http://www.youtube.com/watch?v=r-6s96psFKE[/url] Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickyHendriks Geplaatst: 17 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 17 september 2013 (bewerkt) Ik vind de zang een beetje jammer, achtergrond is beetje groovy en funky te gelijk. Best lekker, ondanks dat het totaal niet mijn ding is! Maarja.. 6.5/10, door de zang vooral. Ik ga nu voor iets wat niet direct mijn stijl is maar wel gaaf, zware riffs, en een bak herrie. Toch houdt ik er wel van op zijn tijd.. <3 Start vanaf 0:30 met de intro plus opkomst on stage, vanaf 1:30 begint het liedje zelf echt. In de studio versie is de intro korter, duurt nu zo lang omdat het dus begin is van de gig. Bewerkt: 17 september 2013 door Zamg0d1 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NicolaB Geplaatst: 18 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 18 september 2013 Mij een beetje een erg depri nummer... Leuk nummertje voor de avond dat je voor een trein wilt springen. Maar goed hoe gek het ook klinkt: Dat geeft ook een (negatieve) sfeer. Sfeer brengen is voor mij het doel van muziek. Niet heel slecht gespeeld, maar wel een beetje te lang deprimuziek 7- Ook een nummer in die stijl. Niet geheel mijn favoriet, maar wellicht kijken jullie er anders tegenaan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cabyon Geplaatst: 21 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 21 september 2013 Absoluut niet mijn stijl, veel te 'donker', als ik dat zo mag noemen. De zanger hoor je overigens nauwelijks. 3/10. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 21 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 21 september 2013 Nog nooit van gehoord, maar lekker vrolijk! 7/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Foreigner97 Geplaatst: 21 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 21 september 2013 Prima nummertje. Als ik het op de radio hoor vind ik het niet echt een speciale plaat, maar ik moet zeggen dat deze videoclip in ieder geval wel een positieve bijdrage levert aan het nummer. Een 7/10. Een betrekkelijk onbekend Grieks bandje, waarmee ik via Last.fm in contact ben gekomen. Ikzelf vind het prima muziek, ben benieuwd wat jullie er van vinden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 21 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 21 september 2013 Wel... euhm, weetje... Nee. Echt niks voor mij. Alhoewel ik het niet geheel afschuwelijk vind, het spreekt me gewoon niet aan. Daarom een magere 4/10 van mij. Loop al 3 weken dit liedje mee te zingen overal! D: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.